۷۰۳۸۱
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

عصبانیت کی‌روش از قلعه نویی

سه روز پیش از استقلال – سئول در ورزشگاه آزادی خبر بد در اردوی استقلال پیچید: «خسرو حیدری به بازی نمی رسد.» خبری که در کنار محرومیت آندو و نکونام می توانست آخرین روزنه امید استقلال را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا از بین ببرد.

عصبانیت کی‌روش از قلعه نویی
روزنامه گل: سه روز پیش از استقلال - سئول در ورزشگاه آزادی خبر بد در اردوی استقلال پیچید: «خسرو حیدری به بازی نمی رسد.» خبری که در کنار محرومیت آندو و نکونام می توانست آخرین روزنه امید استقلال را برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا از بین ببرد.

غیبت خسرو در بازی برگشت، در حالی که بازی رفت با سئول هم به خاطر محرومیت از دست داده بود، امیر قلعه نویی را نگران تر از گذشته کرد. او که برای موفقیت در نیمه نهایی لیگ قهرمانان روی خسرو حیدری حساب کرده بود، به کادر پزشکی استقلال دستور داد هر طور شده خسرو را به بازی برسانند!

اما گزارشی که شب پیش از بازی از کادر پزشکی به دست قلعه نویی رسید خبر جدیدی نداشت: «بهتر است خسرو بازی نکند.» در این وضعیت قلعه نویی، خسرو حیدری را در ترکیب فیکس استقلال گذاشت و پس از پایان نیمه اول مجبورشد او را بیرون بکشد. او نه تنها نتوانست از خسرو بهره ببرد که حتی باعث مصدومیت شدیدتر خسرو حیدری هم شد.

اما این پایان ماجرا نیست. شنیده می شود که کی روش از حضور خسرو حیدری مصدوم در ترکیب فیکس استقلال شاکی است. اردوی تیم ملی ایران برای مسابقات مقدمات جام ملت های آسیا از 14 مهر آغاز می شود و کی روش که پنجشنبه گذشته به تهران آمد، حالا عصبانی است از اینکه خسرو حیدری به خاطر بی ملاحظگی سرمربی استقلال مصدوم شده است.

خسرو حیدری جمعه گذشته به کمپ تیم های ملی رفت تا میزان مصدومیتش مشخص شود اما با وجود این باز هم کی روش عصبانیتش از این اتفاق را به مدیران فدراسیون فوتبال انتقال داده است. پیش از این کی روش یکی دو بار دیگر هم سر اتفاقات مشابه با سرمربیان استقلال جدل داشت. یک بار در دورانی که جباری مصدوم بودو پرویز مظلومی او را در ترکیب فیکس استقلال گذاشت و بار دیگر باز هم بر سر خسرو حیدری که چند ماه پیش آسیب دیده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • همراه آبی

      به کیروش ربطی نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج