۶۲۷۴۰
۲۲ نظر
۵۰۰۷
۲۲ نظر
۵۰۰۷
پ

مسلمانان در این مکان پارک نکنند! +عکس

مرکز خریدی در شهر «هوستون» با نصب تابلو تبعیض آمیز و ضد اسلامی، مسلمانان را از پارک خودرو در مقابل این مرکز خرید منع کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: مرکز خریدی در شهر «هوستون» با نصب تابلو تبعیض آمیز و ضد اسلامی، مسلمانان را از پارک خودرو در مقابل این مرکز خرید منع کرده است.

«موعظه ابوشیدی» یکی از مسلمانان ساکن این شهر گفت: این مرکز خرید که مقابل مسجد «آل فاروق» در یکی از خیابان های شهر هوستون واقع است، با نصب تابلو که بر روی آن نوشته شده «مسلمانان حق پارک خودرو خود در این خیابان را ندارند، در غیر این صورت، خودرو آنان توسط جرثقیل حمل خواهد شد» خشم و اعتراضات گسترده مسلمانان سراسر ایالات متحده را موجب شده است.

مسلمانان در این مکان پارک نکنند! +عکس

گفتنی ست، این خیابان مکانیست که مسلمانان هنگام مراجعه به مسجد آل فاروق خودرو های خود را در آنجا پارک می نمایند، و اکنون توسط نصب این تابلو، این حق از آنان سلب شده است.

تا کنون کارکنان این مرکز خرید درباره این تابلو و اینکه چه کسی آن را نصب نموده به رسانه ها چیزینگفته اند و نامی به میان نیاورده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • mortezakh

      یاد فیلم بروس لی افتادم که ژاپنی ها روی سردر یه پارک نوشته بودن ورود سگهای چینی ممنوع که بعد بروس لی رفت اون تابلو رو شکوندو و پدرشونو در آورد
      کوتاهی از مملکت و برنامه سازان ما هست که نمیان خوبی های مسلمون هارو نشون بدن مثلا راجعبه ایران.
      انقدر اخبار ما از مصر و فلسطین و لبنان و سوریه و افغانستان . . . جنگ و درگیری نشون میده که من هر وقت اسم این کشورها رو میشنوم یاد جنگ و کشت وکشتار میافتم
      یا از هند گرسنگی و فقر و جمعیت زیاد
      بابا جان بسته دیگه یه بار نشد توی اخبار بیان از خوبی های اون کشورها یا از خوبیهای اروپا و امریکا به ما نشون بدن تا ما یاد بگیریم.

      پاسخ ها

      • محمد

        مجید جان دلبندم ، مردم سوریه و لبنان و .... از مردم کشور خودمون واجب ترن . چرا نمی فهمی ؟؟؟ آخه مردم ما که مشکلی ندارن !! تو مملکتمون هم که > گرانی نیست . تورم منفی شده !! ازدواجها آسونه ! در آمد ها با هزینه ها همخوانی داره !! مردم ما فرهنگ رانندگی بالایی دارن !! و ............... پس چرا مردم دیگه دنیا از ما درس یاد نگیرن ؟؟؟؟؟ هان چرا ؟؟ این طوری که آمارها میگه مردم ما با وجود کم آبی چند برابر مردم کشور های اروپایی آب مصرف می کنن !! ما نباید از اونا این کار رو یاد بگیریم . یا اینکه مردم آمریکا و اروپا خودشون ضامن اجرای قوانینشون هستن و خودشون را مکلف به اجرای قانون می دونن به همین خاطر مسئولینشون اگه دست از پا خطا بکنن تو روزنامه و رسانه های دیگه آبرو براش جا نمیگذارن !!! یکی دیگه از کارهای زشتی که می کنن اینه که دروغ را بزرگترین گناه میدونن و کسی که دروغ میگه را تو جامعه رسواش میکنن و حتی دادگاهیش می کنن حتی اگه رئیس جمهورشون باشه !! > بازم بگم ؟؟

      • علی

        باهات موافق نیستم اقا محمد نظر تو پر از احساسات که همینم اون از منطقی بودن دور کرده

      • بدون نام

        بله دسته حرف شما، اون چیزهای بزرگ که گفتی بماند حالا حالاها درس بشو نیس... منظورم اینه که یه چیزای خیلی ساده توی خارج هس که میبینیم اونا دارن رعایت میکنن و ما نه... یبار اخبارهای ما نیومدن از اون خوبیهای ساده اونا برای ما نشون بدن که ما یادبگیریم. مثلا جدیدا از اروپا همش درگیری و تظاهرات و قتل نشون میدن یا از امریکا به رگبار بستن چند نفر رو ... خوب یکی نیس بگه توی صفحه حوادث ما رو بخونی که خیلی بیشتر از اینها هست... چرا ماله مارو نشون نمیدی... همش داری بدیه اروپا و امریکا رو نشون میدی . . . بنظرم خیلی از احکام اسلام رو اونا دارن بهتر از ما عمل میکنن تا مایی که مسلمونیم.
        حرف من اینه که اقا از خوبیهای اونا به ما نشون بدین. حالا بماند اینکه اونا همش دارن بدی های مارو نشون میدن
        میتونن نشون بدن

    • تارا

      چرا مگه مسلمانان تافته جدا بافته اند شاید مزاحمت برای ساکنین و یا کسبه بوده تو همین مملکت خودمان از این کارها زیاد می شود

      پاسخ ها

      • alireza

        عجب!!!!!!!!!!!

    • من عیوض خانیم

      مردان مومن ، شما لان برید سر کوچه ، جلوی این عینک فروشی کوچه پائینی شرکت نمیتونید ماشینتون رو پارک کنید . طرف در میاد که ویوی مغازمو میگیری و اینجا پارک نکن . حالا این بابا با اون همه مردمی که هر روز میرن مسجد و پارکینگ غربی این بنده خدا رو اشغال میکنن چی کار باید بکنه ؟ نزنید این اخبار مسخره رو . از شما بعید بود .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این چیه نوشتی مگه انگلیسی نمیدونی یارو نوشته مسلمان نه نه اینکه هیچ کس نه نظرت مسخره بود البته با احترامات کامل

    • تتل

      ایول

      پاسخ ها

      • حسام

        یعنی چی؟
        چی در باره ی خودت فکر کردی؟؟؟

      • بدون نام

        آشغال

      • نگین

        تتل عزیز اینجوری داری هم به خودت هم به ماتوهین میکنی

      • بهمن

        این کجاش ایول داره؟؟؟ببین چقدر منفی خوردی

      • نسیم

        برات متاسفــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!!! خیلی برات متاسفم!شدییییدا جناب تتل!!!

      • بدون نام

        تا وقتی که خودت تو سر خودت بزنی بقیه هم این اجازه رو به خودشون میدن برات متاسفم میدونم که جوابی نداری بدی اما نصیحتمو جدی بگیر

      • چی پف

        - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    • محمد

      خدا لعنتشون کنه که خون مسلمانان رو توی شیشه کردند .

    • آرش

      من بودم یه کامیون پارک می کردم ببینم کی با جرثقیل می بردش

    • طُرفه

      یك چیزی هم باید بده تا پارک کنیم. کوردلهای کافر !

    • رضا

      به یزدان که گر ما خرد داشتیم

      کجا این سرانجام بد داشتیم؟

    • بدون نام

      ای بابا نمیدونم تا کی میخوان به این کارا ادامه بدن عزیز من انسان به انسانیتشه نه به دینش حالا چه محمد(ص) چه عیسی (ص) چه غیره!

    • محمد

      طبق فرمايشات دين مبين اسلام مسلمانان نبايد ايجاد مزاحمت كنند. پارك ماشين در جلو فروشگاه كار درستي نيست چون منطقا پارك كردن جلو فروشگاه حق كساييه كهميخان خريد كنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج