۶۲۶۹۶
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

کریمی: مصاحبه که نکردم به سایپا هم باختید

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی و کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس در پاسخ به مصاحبه علی دایی گفت: قبلا می‌گفتند به خاطر مصاحبه من تیمش باخته است، سایپا که باخته چه حرفی برای گفتن دارد. این بار که من مصاحبه نکرده بودم.

خبرگزاری مهر: بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی و کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس در پاسخ به مصاحبه علی دایی گفت: قبلا می‌گفتند به خاطر مصاحبه من تیمش باخته است، سایپا که باخته چه حرفی برای گفتن دارد. این بار که من مصاحبه نکرده بودم.

علی کریمی پس از پیروزی یک بر صفر یکشنبه شب تراکتورسازی تبریز برابر سپاهان در جمع خبرنگاران حاضر در محل انجام مصاحبه ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ضمن بیان این مطلب گفت: به نظرم بهتر است آقایان عوام فریبی نکنند و اشتباهات و نقایص خودشان را گردن دیگران نیندازند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر هم حرفی هست باید مثل دو مرد تسویه حساب کنیم. اینکه بخواهیم با زدن این حرف‌ها مردم را فریب بدهیم، کار درستی نیست. نباید شکست‌ها و ناکامی‌هایمان را بیندازیم گردن دیگران.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اگر ایشان اعتقاد داشت که در بازی‌های گذشته به خاطر مصاحبه من تیمش با مشکل مواجه شده است چرا این بار برابر سایپا شکست خورد. این بار که من مصاحبه نکرده بودم. بهتر است آقای دایی تمرکزش را روی تیمش بگذارد و اینقدر به این مسائل نپردازد. من حرف‌های زیادی برای گفتن دارم اما به احترام هواداران پرسپولیس چیزی نمی‌گویم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از مصاحبه‌ای که داشتم، خیلی از هواداران پرسپولیس به من پیامک زدند و خواستند که این ماجرا را تمام کنم. من هم تصمیم گرفتم دیگر جوابی ندهم و به احترام هواداران پرسپولیس سکوت کنم. من اگر هم حرفی زدم شخصی بود و به هیچ عنوان در مورد باشگاه پرسپولیس و هوادارانش حرفی نزده‌ام. البته طرفداران و دوستان آقای دایی مصاحبه‌هایی کرده بودند که برای من اصلا مهم نیست.

علی کریمی در پاسخ به این پرسش که دایی گفته بود شما در حرف‌هایتان ثبات ندارید، گفت: این حرف‌ها خنده دار است. به کسی ربطی ندارد که من چه زمانی خداحافظی می‌کنم. به هر حال این یک تصمیم شخصی است. درست است که من تصمیم احساسی گرفتم اما بعد از اینکه با چند نفر مشورت کردم، هرکدام دلیلی آوردند و من برگشتم. همانطور که گفتم این یک موضوع کاملا شخصی است و به کسی ارتباطی ندارد.

وی در ادامه یادآور شد: آقای دایی بیاید دو کلمه حرفی بزند که به درد مردم بخورد. ما باید حرف‌هایی بزنیم که به درد مردم بخورد و چیزی برای آنها داشته باشد. ایشان سرمربی پرسپولیس است و باید تمرکزش را روی تیمش بگذارد نه اینکه بیاید و به این مسائل بپردازد.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با یادآوری اتفاقاتی که در زمان حضور علی دایی در تیم ملی رخ داده بود، خاطرنشان کرد: ایشان یادش رفته زمانی که در تیم ملی بود، گفت که کریم باقری به تاکتیک من نمی‌خورد اما بعد از اینکه من اعلام کردم به تیم ملی نمی‌آیم، رفت باقری را دوباره به تیم ملی دعوت کرد.

وی همچنین تاکید کرد: آقا کریم که آن موقع خداحافظی کرده بود اما ایشان او را دوباره دعوت کرد. اینها را می‌گویم و قضاوت را به مردم می‌سپارم. آرشیو برنامه نود هم فیلم این اتفاقات را دارد.

کریمی در مورد اینکه گفته است اسطوره باشگاه پرسپولیس است، گفت: شما بروید یک مصاحبه از من بیاورید که گفته باشم من اسطوره هستم. من یک روزی به فوتبال آمده‌ام و یک روزی هم خواهم رفت. هر چه هم دارم از فوتبال است و بابت بازی که کرده‌ام، پول گرفته‌ام. هیچ منتی هم سر کسی ندارم. ما باید شجاعت داشته باشیم، تقصیرات را گردن بگیریم نه اینکه بیندازیم گردن دیگران.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      آقای کریمی.چرا دست از سر پرسپولیس و هواداراش بر نمی داری؟آخه تیم پرسپولیس باخته علی دایی که تنها نباخته.اگه پرسپولیسی هستی لطفا ناراحت باش.

    • قياسي محمد حسين

      ياشاسين علي كريمي قهرمان......

    • گلبانو

      علي كريمي واقعا با معرفت و آقاست !

    • شمالی

      کریمی تو برو اول خودت رو درست کن بعد حرف بزن
      اخه مردک پرسپولیس تو این فصل چنتا باخت داده که میگی قبلا می‌گفتند به خاطر مصاحبه من تیمش باخته است، سایپا که باخته چه حرفی برای گفتن دارد. این بار که من مصاحبه نکرده بودم.
      ا

    • همراه آبی

      اوضاع وخیم پرسپولیس از زبان علی کریمی یه لطف دیگه داره.خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • خان

      کریمی هیچ وقت متعادل نبوده مثل بازیهاش که بگیر نگیر داره.بود ونبودش برای پرسپولیس فقط حاشیه داشته هرچند دایی هم دسته کمی از کریمی نداره .هر دوشون مثل بچه هان.بیچاره ما که پرسپولیسی شدیم.بس کنید دیگه بخدا خسته شدیم.

    • شمالی

      جای تاسف داره برا مسئولین مجله
      اخه کجای متن من مشکل داشت که تائید نکردین؟
      لطفا جواب بدین تو همین پست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج