۶۰۹۶۶
۱۹ نظر
۵۰۳۲
۱۹ نظر
۵۰۳۲
پ

فحش های زیر لب جادوگر عصبانی

یکی از حساسیت های ویژه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، حضور علی کریمی در تیم حریف بود. بازیکنی که زیاد پرفروغ نبود اما درگیری هایش با قاسم دهنوی حاشیه ساز شد. به نظر می رسد کریمی رفتار دهنوی را ناشی از دستورات دایی می داند.

فحش های زیر لب جادوگر عصبانی

روزنامه تماشا: یکی از حساسیت های ویژه بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، حضور علی کریمی در تیم حریف بود. بازیکنی که زیاد پرفروغ نبود اما درگیری هایش با قاسم دهنوی حاشیه ساز شد. به نظر می رسد کریمی رفتار دهنوی را ناشی از دستورات دایی می داند.

یکی از بازیکنان پرسپولیس که دوست نداشت نامش فاش شود به قانون آنلاین گفت: «علی آقا آن شب خیلی عصبانی بود و خب طبیعی بود که به خاطر رفتارهایی که با او شده، چنین حالتی داشته باشد. من خودم چند بار شنیدم که داشت زیر لب فحش می داد و سر صحنه درگیری اش با دهنوی شنیدم که به دایی هم فحش داد.»

فحش های زیر لب جادوگر عصبانی

چیزی که این بازیکن درباره کریمی تعریف کرد، این بود: «[...] بلد نیست به بازیکنانش تربیت یاد بده.» یکی از بازیکنان تراکتور هم که دوست نداشت نامش منتشر شود این خبر را به صورت ضمنی تایید می کد: «قاسم دهنوی رفته بود روی مخ علی آقا. مثل اینکه اصلا ماموریت داشت که اعصابش را به هم بریزد. دهنوی بازیکن درگیری نیست اما معلوم بود که از کادر فنی پرسپولیس ماموریت داشته که روی اعصاب کریمی کار کند. من در صحنه درگیری کریمی کمی از صحنه دور بودم اما باخبر شدم که علی آقا از عصبانیت شدید چیزهایی هم به دهنوی گفته و از خجالت دایی هم درآمده است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • 123

      من طرفدارپروپاقرص پرسپولیس بودم اما وقتی اسطوره فوتبال ایران وآسیا (علی کریمی)که مردانگی ومرامش زبان زد خاص وعام است از این تیم رفت ویکسری بچه مثل دهنوی که درآن بازی چیزی از جوانمردی حالیش نبود به تیم آمده اند دیگه طرفداری 28ساله ام از پرسپولیس را پایان ومنبعد تراکتور واستقلال وسپاهان را ترجیح می دهم .کریمی با مرام دوستت داریم درود برشرفت

      پاسخ ها

      • محمد

        پرسپولیس به امثال تو نیاز نداره!!! بعد این به اصطلاح اسطورتون هیچ کار مفیدی نکرد و قدم می زد !!!در ضمن اگر کریمی به پرسسپولیس تعب داشت تو استیل آذین بازی نمی کرد!!!

      • شمالی

        اون ..... اگه تعصب داشت 2 تا پاس رو ربه عقب نمیداد تا سپاهان قهرمان بشه
        اون .... اگه غیرت داشت برا پول اینقدر فتنه به پا نمیکرد
        حالا زوده این بشر رو بشناسید
        تراکتور آخر فصل معلوم نیست توش چه بلبشویی هستش توسط همین اقای...

      • نادر

        خدا رو شکر که دست از طرفداری از پرسپولیس کشیدی.پرسپولیس نیازی به طرفداران سست عنصر نداره.مشخصا باید طرفدار کیسه کشا بشی

      • خندون

        123 جان پس آماده باش که از این به بعد باید بری تو حمام های عمومی کیسه بکشی...موفق باشی در راه کیسه کشی...

      • بدون نام

        اخ جون بین پرسپولیسیا اختلاف افتاده
        اینا به خودشونم رحم نمیکنن

    • حمید تبریز

      علی کریمی آی لاویووووو

    • شمالی

      کریمی بزن بچاک عددی نیستی که دیگه تو رادیکال بری
      الان موج منفی میاد برام
      خخخخخخخخخخخخخخخخ

    • مهرداد

      شرف به درودت !!

      پاسخ ها

      • محمد رضا

        درود به شرفت

    • همراه آبی

      دایی یادت باشه/کریمی سرورته.کسایی که از کریمی متنفرن بخصوص پرسپولیسیای 2آتیشه منفی بزنن

      پاسخ ها

      • شمالی

        کیسه کش برو اینجا جای تو نیست

      • نیما

        ببین کیو با کی مقایسه میکنه علی دایی به جاهای رسیده که کریمی روحشم خبر نداشته

      • نادر

        به کوری چشم تو هم کریمی رو دوست داریم هم علی دایی رو هم حالمون از تیم مافیایی کیسه بهم میخوره و روی آرمش که 3 تا سوراخه بالا میاریم

    • سعید

      دوست دارم کریمی. فوق ستاره ای کسی که ضد تو هستش باید غیرفوتبالیست باشه یا آدم نباشه

    • azare

      فقط میخوام بدونم کریمی با پرسپولیس جه جامی گرفته فقط تیمو میبره حاشیه

    • HRA

      به نظرم کریمی بهتر بود خداحاقظی میکرد
      چون الان به حیثیت خودش و هوادارانش لطمه زذه. استاد کریمی بزرگ ماست...

    • حسن71

      همراه آّبی نیازی نیست علی دایی را مقابل کریمی و نماشاگران بزاری
      علی دایی دوست دارین
      علی کریمی دوست داریم
      سردار رویانیان دوست داریم
      علی پروین دوست داریم

    • سورنا

      من روزی که طرفدار پرسپولیس شدم به عشق فرشاد پیوس و حمید درخشان و سلطان اون زمان یعنی علی پروین بود... (میخوام بگم که خیلی از مردم به عشق اسطوره های یه تیم طرفدار اون تیم میشن پس باید حرمت اونا حفظ بشه)
      تو این سالها هم پرسپولیس کم اسطوره نداشته از جمله : کریمی، مهدوی کیا، دایی، عابدزاده، هاشمیان و ... ولی متأسفانه مدیریت جدید اسطوره کشه و به جای اینکه با اونا درست رفتار کنه میره کلی پول خرج میکنه و یه عده بازیکن که فقط به خاطر اون مبالغ لباس پرسپولیس رو تن میکنن میاره ولی یه وقتی بود بازیکن وقتی از پرسپولیس و استقلال پیشنهاد داشت دیگه اسم پولو نمیاورد مهم این بود که به چه تیمی عشق داره به اونجا میرفت، وقتی ناصرخان یا علی آقا(پروین) دست رو یکی میذاشت طرف روش نبود اسم پول بیاره، ولی الان میرن یکی مثله دهنوی رو میارن که سال قبل با استقلال قرارداد بست و یک ماه باهاشون تمرین کرد بعد به خاطر پول بیشتر رفت تراکتور امسال هم که اول با پرسپولیس بست بعد به خاطر مبلغ بیشتر با سپاهان بست بعد به خاطره اینکه شیرینی بیشتر از سپاهان بهش داد اومد پرسپولیس...
      مخصوصاً این دو سال گذشته که مدیریت با 2 تا از بهترین اسطوره هاش یعنی مهدوی کیا و کریمی خوب تا نکرد تا یه تازه به دوران رسیده پول دوست مثله دهنوی به خودش اجازه توهین به عشق همه پرسپولیسی ها و بیشتر ایرانی ها یعنی داش علی کریمی رو بده...
      آقای رویانیان با یه حکم از طرف یه دولت اومد و با یه حکم از طرف دولت بعد میره ولی باید بدونه امثاله کریمی تا ابد تو دله طرفداران این تیم میمونه و هیچکس نمیتونه اونو از قلب ما دور کنه نه رویانیان نه دایی نه هیچ بنده دیگه ای... اگه پرسپولیس مدیر درست حسابی داشت دایی و کریمی رو با هم آشتی میداد تا تیم و طرفدارا یک دل بشن نه اینکه خودشم آتیش بیار معرکه بشه مگه تو تیم مقابل یعنی استقلال همین جریان بین مجیدی و قلعه نویی نبود!؟ ولی فتح الله زاده جفتشون رو یکی کرد تا باهم قهرمانی رو جشن بگیرن... اونوقت آقای رویانیان میره نوشابه تولید میکنه و شبکه راه میندازه(البته کار اقتصادی خوبه ولی در کنارش باید اولاً احترام به اسطوره و بعدش قهرمانی باشه)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج