۵۶۲۴۵
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

نیکبخت استقلالی می شود؟

علیرضا نیکبخت یکی از عجیب ترین بازیکنانی است که احتمال دارد در روزهای آینده با استقلال قرارداد امضا کند. او درحالی مورد توجه آبی ها قرار گرفته است که در فصل گذشته کلا ۴ بازی برای داماش انجام داد.

نیکبخت استقلالی می شود؟

روزنامه تماشا: علیرضا نیکبخت یکی از عجیب ترین بازیکنانی است که احتمال دارد در روزهای آینده با استقلال قرارداد امضا کند. او درحالی مورد توجه آبی ها قرار گرفته است که در فصل گذشته کلا 4 بازی برای داماش انجام داد.

نیکبخت استقلالی می شود؟

او به فارس گفت که قلعه نویی باید در مورد ماندنش نظر بدهد: «راستش را بخواهید صحبت ها و پیشنهادهایی را از طرف باشگاه استقلال داشته ام اما فعلا هیچ چیز برای آبی پوش شدنم مشخص نیست. قلعه نویی نظر نهایی را درباره پیوستنم به استقلال می دهد.»

قلعه نویی روز گذشته در مورد پیوست نیکبخت به استقلال به فارس گفت: «علیرضا را دوست دارم و او همین الان هم می تواند بازی کند. تا الان صحبتی با او نکرده ام اما علاقمند هستیم که به استقلال بیاید. البته مشکلاتی وجود دارد که به جای ۲۱ بازیکن امسال باید ۲۰ بازیکن بگیریم. از لحاظ فنی نیکبخت مورد قبول است و باید ببینیم آیا در استقلال جای خالی داریم یا نه.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • فرزین

      من فکر میکنم امیر داره در استقلال نا هنجاری میکنه ،هر چه هواداران به چیزی حساس هستند ،امیر رو اون دست میذاره و در باشگاه پیاده میکنه .

    • مریم

      پول اضافی اگر دارید با بازیکنای فصل پیش لطفا تسویه کنید

    • حمیدرضا

      واحدی فوتبالش تموم شده س
      اینجوری بگم بهتره نیکبخت خودش فوتبال خودش رو تموم کرد با حواشی که واسه خودش درست کرد وگرنه نیکبخت میتونست سالها در تیم ملی بازی کنه
      ایران چپ پا مثل نیکبخت کم داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج