۵۲۶۲۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ساعت ۱۷:۳۰

ایران - عمان ؛ محک الکی مقابل ماکت قطر!

تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با قطر به مسقط رفته است تا در یک بازی تدارکاتی و شبیه سازی شده و بدون چند بازیکن اصلی خود، مقابل عمان قرار بگیرد. ا

ایران - عمان ؛ محک الکی مقابل ماکت قطر!

روزنامه تماشا: تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با قطر به مسقط رفته است تا در یک بازی تدارکاتی و شبیه سازی شده و بدون چند بازیکن اصلی خود، مقابل عمان قرار بگیرد. این بازی ساعت 17:30 روز چهارشنبه برگزار می شود. کی روش پیش از سفر به عمان در مورد دلیل انتخاب این بازی گفته بود که آب و هوای گرم و شرجی عمان برای شبیه سازی با آب و هوای قطر به بازیکنان تیم ملی کمک می کند.

تیم ملی در این بازی، بازیکنان اصلی خود را در اختیار ندارد. جواد نکونام، پژمان منتظری، خسرو حیدری و مجتبی جباری بازیکنان استقلال هستند که چهارشنبه با الشباب بازی می کنند. به غیر از آنها رضا قوچان نژاد، مسعود شجاعی و امید نظری لژیونرهایی هستند که دیرتر از بقیه بازیکنان به اردو می آیند.

همچنین محمدرضا خلعتبری که همراه بازیکنان در تهران تمرین کرده بود به صلاح دید کی روش به عمان نرفت تا استراحت کند. با این شرایط این بهترین فرصت برای بازیکنان جوانتر است تا فرصت بازی پیدا کنند. شاید این تنها مزیت این بازی دوستانه باشد که بدون ترکیب اصلی تیمملی برگزار می شود و بعید به نظر می رسد که برای کی روش مفید باشد.

تیم های ملی ایران و عمان پیش از این شش بار مقابل همدیگر قرار گرفته بودند که سهم ایران از این بازی ها، دو پیروزی، یک شکست و دو تساوی بوده است. این تیم در حال حاضر در رنکینگ فیفا در رده 102 قرار دارد و بهترین رتبه اش 50 بوده است.
تیم عمان در گروه B مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با تیم های ژاپن، اردن، استرالیا و عراق همگروه است و در حال حاضر با ۶ امتیاز و تفاضل گل ۳- در جایگاه چهارم قرار دارد و در آخرین دیدارش در استرالیا توانسته به نتیجه تساوی ۲-۲ برسد.

عمان با تیم دوم جدول فقط یک امتیاز فاصله دارد و برای صعود به جام جهانی امید دارد. این تیم در جام ملت های آسیا هم در اولین بازی خود یک - صفر سوریه را شکست داد.

ملی پوشان تیم فوتبال ایران و کادر فنی در سالن اجتماعات هتل سیتی سیزن گزیده ای از آخرین دیدار عمان را تماشا کردند.

با اینکه گفته می شود درجه هوا هنگام رسیدن تیم ملی به عمان ۴۲ درجه بوده اما هوای مسقط امروز خنکتر می شود و به حدود ۳۷ درجه می رسد که ۱۰درجه گرمتر از هوای تهران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ساسان

      بيبين فقط استقلالو گل گل گل گل گل گل خسرو حيدري داداش ميبيني حال ميكني

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج