۵۲۳۳۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

انقلاب بارسلونا در فصل جدید

تغییر و تحولات سال آینده بارسا نام های زیادی را دربر دارد. نیمار و سیلوا ستاره های بزرگی هستند که در اولویت کاتالان ها هستند. احتمال رفتن پویول هم از بارسا وجود دارد و خروج والدس، ویا و سانچس تقریبا قطعی است

انقلاب بارسلونا در فصل جدید

روزنامه تماشا: تغییر و تحولات سال آینده بارسا نام های زیادی را دربر دارد. نیمار و سیلوا ستاره های بزرگی هستند که در اولویت کاتالان ها هستند. احتمال رفتن پویول هم از بارسا وجود دارد و خروج والدس، ویا و سانچس تقریبا قطعی است

بارسلونا حالا بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال آن است که نیمار را به نیوکمپ بیاورد. اگرچه ال موندودپورتیوو بارسا را در آستانه امضای قرارداد با این بازیکن می دانست رئیس سانتوس در روزهای گذشته گفت که با روسل رئیس بارسا دیدار کرده و پیشنهاد این باشگاه برای نیمار را رد کرده است: «هیچ توافقی برای نیمار صورت نگرفته بلکه مذاکراتی انجام شده است. من با روسل، مدیر ورزشی بارسا هفته گذشته دیدار کردم. ما گفت و گوهای بی پرده ای داشتیم اما پیشنهاد آنها به قدر کافی خوب نبود.»

نیمار نماد تحول بارسا برای سال آتی است. مدیران بارسا برای کم کردن وابستگی تیمشان به مسی او را می خواهند و مجبورند برای به خدمت گرفتن او با رئال مادرید و پاری سن ژرمن رقابت کنند. آنها می دانند که رئالی ها پیشنهادی بالاتر از ۱۰۰ میلیون یورو برای او دارند.

البته براساس همه گمانه ها بارسا بیشتر از دیگران به او نزدیک است اگرچه او همواره گفته است که تا پایان جام جهانی در برزیل خواهد ماند. رقابت دو تیم دیگر برای نیمار سبب شده است که بارسا تلاش بیشتری برای زودتر به سرانجام رساندن این انتقال کند و این انتقال وارد مراحل جدی ترش شده است.

استعداد برزیلی اولویت بارسا در بازار نقل و انتقالات است اما آنها در خط دفاعی هم در این بازار اهدافی دارند. کاتالان ها در مرکز خط دفاعی با کمبود بازیکن مواجهند و کیفیت لازم را هم ندارند. در برهه های حساس این فصل بارسا در این نقطه ضربات اساسی خورد. به خصوص که پویول حتی در روزهایی که مصدوم نبود هم کیفیت سابق را نداشت. بارسا برای خط دفاعی به دنبال تیاگو سیلوا است.

آنها در تابستان گذشته هم قصد داشتند مدافع برزیلی را از میلان بگیرند اما پیشنهاد پاری سن ژرمن برای میلانی ها پول بیشتری به همراه داشت. در این فصل اما با رفتن احتمالی کارلو آنچلوتی و لئوناردو در پایان فصل از تیم پاریسی احتمال جدایی سیلوا از پاری سن ژرمن زیاد است. او رابطه خوبی با هر دو دارد.

ال موندو دپورتیوو هم باور دارد که مدافع برزیلی تمایل خود را برای رفتن به بارسا نشان داده است. با این وجود رقم خوردن این انتقال سخت خواهد بود چرا که سیلوا تا سال ۲۰۱۷ با این تیم قرارداد دارد و حقوق زیادی هم می گیرد. بارسا گزینه جایگزین دیگری هم دارد. هوملس مدافع دورتموند که از دو ماه گذشته و با درخشش خود در لیگ قهرمانان مورد توجه بارسا قرار گرفته است.

مارک آندره تراشتگن دروازه بان بوروسیا مونشن گلادباخ هم در لیست بارسا است. گمان زده می شود که دروازه بان ۲۱ ساله مونشن گلادباخ در تابستان آلمان را به مقصد اسپانیا ترک خواهد کرد. هم تیمی اسپانیایی او، آلوارو دومینگوئز در گفت و گو با رادیو بارسلونا گفته بود: «تراشتگن ماههاست که در حال یادگیری زبان اسپانیایی است. او برای شیوه بارسا مناسب است و او شخصیت و کیفیت دارد و با هر دو پایش خوب بازی می کندو از عقب زمین بازی را آغاز می کند.»

کمپانی هم در کنار این دو برای رسیدن به بارسا شانس خواهد داشت. مدافع سیتی رابطه خوبی با مانچینی نداشت اما با رفتن او باید منتظر بماند و شرایط فصل بعد خود را بسنجد.

چهار مهاجم بزرگ دیگر در لیست بارسا

با رفتن ویا و سانچس بارسا تنها دو مهاجم دیگر خواهد داشت. پدرو و مسی. بارسا تیم بزرگی است و همین کافی است که شایعات نقل و انتقالات در مورد این تیم زیاد باشد اما این مسئله به این معنا نیست که بازیکنان با این باشگاه در ارتباط نیستند. بارسا برای تقویت خود در خط حمله تنها روی بازیکنانی که پرورش داده است حساب نمی کند و برای فصل آینده به دنبال مهاجم بزرگ است.

نیمار مانند دو سال گذشته در اولویت بارسا است اما طبق گزارش ها آنها با چهار مهاجم دیگر هم ارتباط برقرار کرده اند. رونی مهاجم ناراضی منچستریونایتد یکی از این مهاجمان است. او پیشنهادهایی از چلسی و پاری سن ژرمن و گفته می شود رئال مادرید دارد و البته احتمال رفتن او به بارسا زیاد نیست. با درخشش لوئیس سوارس در لیورپول و لواندوفسکی در دورتموند در بازی های این فصل طبیعی است که باشگاه بزرگی مانند بارسا برای به خدمت گرفتن آنها وارد عمل شود.

جدایی سوارس از لیورپول بعید به نظر می رسد اما لواندوفسکی در تابستان دورتموند را به قصد یکی از مشتریانش ترک خواهد کرد. او مشتریان بزرگی مانند یونایتد، چلسی و رئال دارد.

سرخیو آگوئرو هم در لیست بارسا است و احتمال بیشتر شدتن ارتباطات باشگاه با مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی وجود دارد. انتقال نیمار به بارسا اولویت این تیم است و حتی در صورتی که این انتقال انجام شود ممکن است کاتالان ها یکی از چهار مهاجم دیگر را هم به خدمت بگیرند. اقدام بارسا برای یکی از این چهار مهاجم دیگر با شکست بارسا در انتقال نیمار به نیوکمپ حتمی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محسن

      این چرت ها چی هستن که به بارسا نسبت میدن
      لواندوفسکی رفت بایرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج