قالیشویی بانو _استیکی
۵۱۳۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خطیبی بهترین مربی سال ایران شد

رسول خطیبی از سوی کانون مربیان ایران به عنوان مربی سال فوتبال ایران و همچنین برترین مربی استانی برگزیده شد.

خطیبی بهترین مربی سال ایران شد

روزنامه تماشا: رسول خطیبی از سوی کانون مربیان ایران به عنوان مربی سال فوتبال ایران و همچنین برترین مربی استانی برگزیده شد. در مراسم کانون مربیان ایران که برای انتخاب برترین مربیان سال فوتبال ایران برگزار شد، رسول خطیبی سرمربی جوان تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که موفق شد با قاطعیت راهی لیگ برتر شود، به عنوان مربی سال فوتبال ایران برگزیده شد.

خطیبی با رأی مجمع کانون مربیان از جمع 33 مربی برتر استانی نیز به عنوان برترین مربی انتخاب شد. در کانون مربیان، مربیانی مانند بهمن فروتن و مجید جلالی حضور دارند و رأی آنها از میان 33 مربی، رسول خطیبی بوده است.

خطیبی بهترین مربی سال ایران شد

بهمن فروتن در مورد دلیل این انتخاب به تماشا گفت: «رسول خطیبی در این دو سال توانایی های فنی اش را نشان داده است. او سال گذشته تیمش را دوم کردو امسال هم قهرمان شدو بدون حاشیه به لیگ برتر راه پیدا کردند. او از لحاظ اخلاقی هم یکی از مربیان بااخلاق فوتبال است و این مسائل باعث شد تا او را بعد از یک روز بحث و فکر کردن انتخاب کنیم.»

در لیست بهترین های کانون مربیان جای لیگ برتری ها خالی است. فروتن در این مورد گفت: «این انتخاب میان مربی هایی انجام شده که عضو کانون هستند. در غیر این صورت حتما افترادی مانند قلعه نویی و دایی هم حضور داشتند اما از میان اعضای کانون، خطیبی به عنوان بهترین مربی انتخاب شد.»

رسول خطیبی بعداز انتخاب شدنش به عنوان بهترین مربی به مهر گفت: «حالا انگیزه هایم برای مربیگری صد برابر شده است. از همه کسانی که به من رأی دادند، تشکر می کنم. البته این عنوان کار مرا در آینده سخت تر می کند ولی انگیزه هایم برای مربیگری صد برابر شده است. در حال آماده سازی شرایط حضور در یک دوره مربیگری در فرانسه هستم و اگر با شروع لیگ تداخلی نداشته باشد، به فرانسه خواهم رفت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج