۴۷۹۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ماجدي: تشويق فرهاد اعتراضي بود

سرپرست تيم استقلال پس از برتري تيمش مقابل گهر گفت: همه در کنار هم براي موفقيت تيم تلاش مي‌کنيم اما تماشاگران با تشويق مجيدي او را روبروي تيم قرار دادند.

خبرگزاری فارس: ميرشاد ماجدي پس از برتري دو بر صفر استقلال مقابل گهر دورود گفت: بازي خوبي بود و دوست داشتيم که هواداران نيز در اين ديدار در کنار ما بودند. اما متاسفانه اين موضوع ميسر نشد.

وي ادامه داد: من قبل از بازي با الهلال هم مصاحبه کردم و گفتم حضور هواداران در ورزشگاه بايد به نفع تيم باشد و نبايد با پرتاب ترقه و يا ديگر کارها براي تيم‌ها حاشيه ايجاد کرد که خيلي‌ها نسبت به مصاحبه من واکنش نشان دادند و از آن ناراحت شدند.

سرپرست تيم استقلال ادامه داد: يک تيم شامل بازيکنان، کادر فني و کادر اجرايي است و اگر يک نفر را به طور خاص تشويق کنيم آن را جلوي ديگران بد مي‌کنيم و در حقيقت آن فرد را جلوي تيم قرار مي‌دهيم. ما همه در کنار هم هستيم و براي موفقيت تيم تلاش مي‌کنيم.

وي ادامه داد: فرهاد مجيدي بازيکني است که من خودم شخصا به او علاقمندم اما وقتي که اينگونه او را تشويق مي‌کنند در حقيقت دارند او را روبروي استقلال قرار مي‌دهند. آنطور تشويق کردن تشويق اعتراضي است و به نظرم اين کارها، قشنگ و حرفه‌اي نيست و بايد در يک جا جلوي آن گرفته شود.

ماجدي در مورد بيانيه مايلي‌کهن نيز گفت: نظر ايشان قابل احترام است اما ساخت ورزشگاه يک کار فرهنگي نيست بلکه يک کار زيرساختي است. وقتي مايلي‌کهن چنين پيشنهادي کرد ما هم از آن استقبال کرديم اما هنگامي که کميته انضباطي ما را نپذيرفت ديگر ما نمي‌توانستيم کاري انجام دهيم.

وي ادامه داد: قبل از اينکه به دورود برويم از حضور در آنجا هراس داشتيم ولي وقتي در آنجا حضور يافتيم ديديم که چگونه و به چه خوبي از ما ميزباني کردند.

سرپرست تيم استقلال تصريح کرد: خيلي از کارها حرفه‌اي نيست که مي‌توان از آن جمله به محروم کردن تماشاگران و پرتاب نارنجک اشاره کرد. براي مايلي‌کهن خيلي احترام قائلم اما سعي مي‌کنم بيشتر روي تيم خودم تمرکز کنم زيرا کسي که در دنياي حرفه‌اي است، خودش مي‌داند چگونه صحبت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج