۴۶۱۳۳
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

فرهاد یعنی موقعیت گل!

تاثیر حضور مجیدی در ترکیب استقلال

بازی با العین اولین بازی فرهاد مجیدی بود که در آن بیش از یک نیمه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. او در بازی های قبلی استقلال معمولا در نیم ساعت پایانی بازی به زمین می آمد و به دلیل تازه نفس بودن، دونده و تاثیرگذار ظاهر می شد.

تاثیر حضور مجیدی در ترکیب استقلال

تماشا: بازی با العین اولین بازی فرهاد مجیدی بود که در آن بیش از یک نیمه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. او در بازی های قبلی استقلال معمولا در نیم ساعت پایانی بازی به زمین می آمد و به دلیل تازه نفس بودن، دونده و تاثیرگذار ظاهر می شد.

به نظر می رسید کادر فنی استقلال به دلیل سن و سال بالای مجیدی ترجیح می دهد از او بیشتر از این مدت استفاده نکند اما در بازی با العین اتفاقاتی رخ داد که قلعه نویی مجبور شد او را زودتر از همیشه به زمین بفرستد.

در این بازی، استقلال شورع خوبی نداشت و هواداران استقلال برای دیدن اولین موقعیت گل این تیم تا دقیقه 32 صبر کردند. به همین دلیل امیر قلعه نویی که می دید تیمش در ایجاد موقعیت گل و فشار بر مدافعان حریف ناتوان است، تصمیم گرفت از مجیدی کمک بگیرد. او آرزه را که اتفاقا بد هم بازی نکرده بود، بیرون کشید و مجیدی رادر کنار حاتمی در خط حمله استقلال قرار داد.

این تغییر خیلی زود جواب داد و مجیدی یک دقیقه بعد یک فرصت خوب گلزنی را برای استقلال به دست آورد. بعد از این صحنه یک بار هم هاشم بیک زاده به سمت دروازه العین شوت زد تا تعداد موقعیت های استقلال در 8 دقیقه حضور مجیدی بیشتر از 37 دقیقه ابتدایی بازی باشد.

در نیمه دوم هم علاوه بر اینکه حملات استقلال بیشتر شد، تنوع و سر و شکل بهتری هعم پیدا کرد. مجیدی یک بار با چرخشی خوب و شوتی بهتر، یک کرنر برای استقلال به دست آورد و چند دقیقه بعد با یک فرار خوب گل دوم استقلال را هم زد. او با وجود سن و سال بالا تحرک خوبی در زمین دارد و این تحرک را به دیگر عناصر هجومی تیم هم منتقل می کند.

تیزهوشی مجیدی یا اشتباهات دروازه بان ها؟

روی گلی که فرهاد مجیدی به العین زد، اشتباه دروازه بان حریف هم تاثیرگذار بود. شوت او بد نبود اما داود سلیمان می توانست واکنش بهتری داشته باشد. این چهارمین گل مجیدی از زمان حضور دوباره اش در استقلال بود اما نکته اینجاست که 3 گل از این 4 گل، روی اشتباهات دروازه بانان حریف زده شده است.

مجیدی در بازی با پیکان توپ را از زیر دست آشنا قاپید و گل سوم استقلال را زد. در بازی با راه آهن هم توپ رها شده از دستان محمدی را تبدیل به گل پیروزی بخش استقلال کرد و بالاخره در بازی دیروز با اشتباه بد دروازه بان العین، گل دوم استقلال را زد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • amir

      هميشه معلومه كه شماها با استقلال مشكل داريد.حتي نظرها رو هم بر همين اساس تائيد ميكنيد.

    • محمد

      برترینها به همه این مسائلی که اشاره کردی میگن تجربه!!!! ی بازیکن باتجربه حتی این احتمال رو میده ک ممکنه دروازه بان اشتباه کنه و توپ رو کامل و اونطور ک باید نتونه جمع کنه و تا دقیقه 90 توپ و دنبال میکنه . همیشه لازم نیست موقعیت رو صددرصد بازیکن خلق کنه گاهی اوقات میشه از کوچکترین اشتباهها استفاده کرد . فرهاد مجیدی هم ثابت کرده ک یک بازیکن آماده ولو با سن بالا هست فرصت طلبی تجربه ش رو هم بارها ب رخ کشیده . شیر شیر است ، گرچه پیر باشد! ;)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج