۴۳۲۳۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آرزوهای افشین قطبی برای کی روش

افشین قطبی به سومین سال حضورش در شیمیزو اسپالس رسیده است. سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران با اینکه در این دو سال نتایج چندان خوبی با شیمیزو در جی لیگ نگرفت اما امسال هم با این تیم در جی لیگ خواهد بود.

آرزوهای افشین قطبی برای کی روش

تماشا: افشین قطبی به سومین سال حضورش در شیمیزو اسپالس رسیده است. سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران با اینکه در این دو سال نتایج چندان خوبی با شیمیزو در جی لیگ نگرفت اما امسال هم با این تیم در جی لیگ خواهد بود.

قطبی درباره حضورش در شیمیزو به سایت گل گفت: «سال اولی که به شیمیزو آمدم، همه چیز باید تغییر می کرد. مربی قدیمی این تیم بعد از سال ها تیم را ترک کرده بود و 6 بازیکن هم جدا شده بودند. کار من جوان کردن تیم و استخدام استعدادهای تازه بود و البته حضور یکی دو بازیکن باتجربه برای ایجاد تعادل. ما کارمان را خیلی سریع آغاز کردیم و پیش رفتیم. ما باشگاه ثروتمندی نداریم، ضمن اینکه باشگاه در این دو سال در محدوده قرمز مالی قرار داشت و ممکن بود لایسنس باشگاه را برای حضور در جی لیگ باطل کنند. ما فصل پیش در صدر کم خرج ها بوده ایم؛ در هر دو دسته جی لیگ یک و دو. این برای من چالشی بود که دوستش داشتم.»

قطبی درباره پایان بد فصل پیش شیمیزو در جی لیگ گفت: «پارسال در قسمت مهمی از فصل ناچار شدیم که شرایط مالی باشگاه را بالانس کنیم. آلکس که یکی از باتجربه های تیم ما بود پیشنهادی از العین داشت و حقوق خوبی هم به او می دادند. چاره ای نبود، او را آزاد کردیم اما روند تیممان به مشکل خورد. این جدایی مصادف شد با مصدومیت شدید چند بازیکن در فینال نابیسکو کاپ. با وجود اینکه بازی خوبی انجام دادیم باختیم.

می توانستیم به صدر جی لیگ برسیم اما شکست بدی داشتیم و تیم از نظر روحی افت کرد. تیم جوان ما نتوانست از این اوضاع بیرون بیاید. بعد هم یکی دو شکست بد مقابل ته جدولی ها. در حالی که ما همه تیم های صدر جدول را برده بودیم. حیف شد واقعا! البته شیمیزو هرگز مدعی لیگ ژاپن نیست. ما همچنان جوانترین تیم جی لیگ خواهیم بود. بازیکنان 17، 18 ساله جدیدی داریم که می توانند ستاره های آینده فوتبال ژاپن باشند. امیدوارم امسال برای من و شیمیزو سال بهتری باشد.»

قطبی گفت همچنان فوتبال ایران را پیگیری می کند: «نتایج پرسپولیس و تیم ملی را تعقیب می کنم. در این دو تیم روزهای خوب و تلخ را با هم داشتم. دلم برای تماشاچی های خوب ایرانی تنگ شده. دوست داشتم با پیروزی ایران را ترک کنم اما نشد. با اینحال فکر می کنم تیم خیلی خوبی از جام ملت های آسیا باقی ماند. آن تیم شایستگی قهرمانی داشت. البته ایران شرایط سختی برای حضور در جام جهانی دارد اما امیدوارم کاری که با من انجام نشد با آقای کی روش انجام شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بهار

      ما هم دلمون برات تنگ شده امپراطور.. طرفدارای پرسپولیس بعد از تو به لطف آقایون محترم! دیگه روز خوش ندیدند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج