۴۲۶۹۰
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

ذوب آهن – پرسپولیس با حضور کریمی؟

دو هفته دیگر، رونمایی دوباره از جادوگر

پرسپولیس برای مسابقات جام حذفی، دوباره می تواند از جادوگر استفاده کند. علی کریمی که در بازی با صبا مصدوم شد، برخلاف گمانه زنی های اولیه تا دو هفته دیگر اماده مسابقه می شود و احتمالا در بازی با ذوب آهن دوباره به ترکیب پرسپولیس برمی گردد.

دو هفته دیگر، رونمایی دوباره از جادوگر

تماشا: پرسپولیس برای مسابقات جام حذفی، دوباره می تواند از جادوگر استفاده کند. علی کریمی که در بازی با صبا مصدوم شد، برخلاف گمانه زنی های اولیه تا دو هفته دیگر اماده مسابقه می شود و احتمالا در بازی با ذوب آهن دوباره به ترکیب پرسپولیس برمی گردد.

سه هفته قبل گفته شد کریمی احتمالا دو تا سه ماه دور از میادین خواهد بود. کاپیتان دوم پرسپولیس تلاش زیادی کرد با وجود درد و مصدومیت به دربی برسد اما گل محمدی به او اجازه بازی نداد.

سه شنبه کریمی برای دومین بار از پایش MRI گرفت تا وضعیت مداوا و میزان بهبودش در این مدت مشخص شود. به نظر می رسد نتیجه MRI برای کریمی راضی کننده بوده. کریمی که از روند بهبودش خوشحال به نظر می رسد بعد از مشخص شدن نتیجه MRI گفت: «خدا را شکر در MRI دومی که گرفتم تمام شک و شبهه ام در مورد وضعیت رباط پایم برطرف شد. پزشک متخصص هم پس از دیدن و بررسی MRI گفتند که نشانی از پارگی رباط صلیبی نیست.

فعلا به دستور پزشک باید دو هفته روی خط مستقیم بدوم. البته فیزیوتراپی و تمرین های ویژه برای تقویت عضله را هم باید انجام دهم. بعد از دو هفته و اگر به لطف خدا همه چیز خوب پیش برود باید شکل تمرین ها را عوض کنم. به عنوان مثال، زانوبلند بزنم، حرکات چرخشی و زیگزاگ انجام دهم. اگر مشکلی پیش نیامد اجازه تمرین گروهی را به دست آورم.»

کریمی که روزهای اول از مصدومیتش خیلی عصبانی بود، با شرایطش کنار آمده: «مصدومیت برای هر ورزشکاری تلخ است اما من فکر می کنم حتما حکمتی بوده. با اینکه چند هفته دور خواهم بود اما باز هم خدا را شکر می کنم و امیدوارم وقتی مصدومیتم به طور کامل برطرف می شود، از لحاظ فیزیکی هم در شرایط مسابقه قرار داشته باشم.»

گفته می شود گل محمدی در جلسه ای خصوصی به کریمی گفته کاری به لیگ برتر نداشته باشد و فقط خودش را برای بازی با ذوب آهن در جام حذفی آماده کند. پرسپولی شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد و گل محمدی می خواهد با تمام قوا برای جام حذفی تلاش کند.

به همین دلیل سرمربی پرسپولیس از شماره 8 تیمش خواسته فقط روی این مسابقات تمرکز کند تا پرسپولیسی ها با قهرمانی در جام حذفی بتوانند سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند و فصل را با یک جام به پایان ببرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج