۴۱۲۴۴
۱۰ نظر
۵۰۰۶
۱۰ نظر
۵۰۰۶
پ

کریمی: حاضرم توپ‌جمع‌کن تیم ملی باشم

علی کریمی پس از اظهارات کارلوس كروش اظهار داشت:‌من وظیفه خود می‌دانم از آقای كروش بابت اظهاراتش تشکری ویژه‌ای داشته باشم؛ چه الان و چه زمانی که ژوزه مرا کنار گذاشته بود، كروش با من بارها حرف زد و مرا به آرامش و تمرکز دعوت کرد که این برایم بسیار جالب بود.

خبرگزاری فارس: علی کریمی پس از اظهارات کارلوس كروش اظهار داشت:‌من وظیفه خود می‌دانم از آقای كروش بابت اظهاراتش تشکری ویژه‌ای داشته باشم؛ چه الان و چه زمانی که ژوزه مرا کنار گذاشته بود، كروش با من بارها حرف زد و مرا به آرامش و تمرکز دعوت کرد که این برایم بسیار جالب بود.

وی افزود: من شاید خیلی نتوانسته‌ام در خدمت تیم ملی باشم، اما اگر خدا خواست و بعد از مصدومیتم دوباره در خدمت تیم ملی کشورم بودم، با تمام وجود تلاش می‌کنم تا به فوتبال ایران کمک کنم، البته اکنون متاسفانه مصدومیتی به وجود آمده که امیدوارم زودتر برطرف شود.

کریمی تاکید کرد: كروش یکی از مربیانی است که به غیر از مسائل فنی برخورد بسیار خوب و حرفه‌ای با بازیکنانش دارد. شاید الان برخی‌ها بگویند چون از من تعریف کرده این حرف‌ها را می‌زنم اما اینطور نیست. من حرف و نظر خودم را شفاف می‌گویم.

کریمی ادامه داد: من در دوران فوتبالی‌ام با مربیان زیادی کار کرده‌ام و از همه آن زحمت‌کشان که به نوبه خود به من کمک کردند، تشکر می‌کنم، اما مطمئن باشید تا روزی که در فوتبال باشم نظرم در مورد كروش عوض نمی‌شود.

وی افزود: به همه فوتبالیست‌ها مخصوصا جوان‌ها هم پیشنهاد می‌کنم قدر این فرصت‌ها را بدانند شاید اگر خیلی سال‌ها قبل این شانس را داشتم تا با این مربی کار کنم، چقدر در زندگی ورزشی‌ام تأثیر داشت و بهتر کار می‌کردم. من این حرف‌ها را می‌زنم تا جوانان آینده‌ساز کشورمان در عرصه فوتبال بیشتر بدانند.

کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: به سهم خودم از سرمربی تیم ملی باز هم تشکر می‌کنم، الان که مصدوم هستم اما باز هم اگر خدا خواست و كروش من را به تیم ملی دعوت کرد، حاضرم حتی در نقش توپ‌جمع‌کن هم در خدمت تیم ملی باشم. ما همه باید در این شرایط حساس فوتبال کشورمان به یکدیگر کمک کنیم تا انشاءالله برای شادی دل مردم به جام جهانی برویم. چون مردم ما لیاقت این اتفاق را دارند. پس باید همه با هم تا می‌توانیم کمک کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سورنا

      یه دونه ای علی جون یه دونه ای جادوگر محبوب ایران
      توپ جمع کن چیه تو سرور و سالار تیم ملی و پرسپولیسی...
      به خدا با تمام وجودم علی رو دوست دارم و واسش احترام قائلم چون نه فقط از لحاظ فنی و فوتبالی بلکه از لحاظ شخصیتی یه انسان بزرگ و بی همتاس کسیه که واسه مردمش هرکاری میکنه و جلوی هر کسی وامیسه و سرشو جلوی هیچ کسی خم نمیکنه تا جایی هم که میتونه به دیگران کمک میکنه و واسه شاد کردن دل مردم مخصوصاً طرافدارانش و دوستدارانش از هیچ کاری دریغ نمیکنه...
      خلاصه یه انسان به تمام معنا و تکرار نشدنی در فوتبال ایران...
      امیدوارم با تیم ملی به جام جهانی برین و دله مردم ایران رو حداقل تو این جنبه تو این شرایطی که هیچ کسی دل خوشی نداره شاد کنین

      پاسخ ها

      • حسن71

        مخلص داش علی هم هستم
        +++++++++++++++++

    • سینا

      بعضی ها از کریمی یاد بگیرن که تا یه رقیب خارجی پیدا کردن گفتن خداحافظ.

      پاسخ ها

      • حسن71

        داداش سینا من پرسپولیسی هستم ولی خود سید مهدی رحمتی گفت ربطی به دانیال داوری دروازبان جدید تیم ملی نداره و به دلیل برخی دلایل رفتم ولی حیف شد امیدوارم این یارو جدیده بتونه خوب از دروازه تیم ملی حراست و حفاظت کنه هرچند من مطمئن هستم که به جام جهانی نمیریم
        پس بهتره در مورد شماره یک تیم ملی و تیم استقلال اینطور نظر ندی
        سید مهدی امیدوارم هرجا هستی موفق باشی و زود زود زود برگردی تیم ملی خودت

    • علی

      در قبال کنار کشیدن مهدی رحمتی از تیم ملی گفتی که حاضرم توپ جمع کن تیم ملی باشم
      راستی مگر نه همین تو بودی که در دوران مربی گری دایی در تیم ملی علی رغم دعوت شدن به تیم ملی نرفتی و این دعوت را رد کردی؟

      حالا می خواهی باز تزویر کنی و حرف های قشنگ بزنی که بگویند کریمی با تعصب؟
      علی کریمی یعنی انداختن خبرنگارا دنبال خودش و رفتن پیش معلولا و عکس انداختن با اونا
      علی کریمی یعنی راه رفتن وسط زمین و بعد از باختن تیم داد زدن روی هم تیمی ها وخود رو متعصب نشون دادن
      علی کریمی یعنی شوت کردن زیر ساک ورزشی
      علی کریمی یعنی توف کردن توی صورت داور
      علی کریمی یعنی کسی که توی آلمان آشپز ایرانشو به خاطر پختن غذاهای ایرانی اخراج میکنه
      علی کریمی یعنی پول دادن به فیلیکس ماگات برای لژیونر شدن
      علی کریمی یعنی کسی که توی داربی ها به استقلالی ها پاس گل میده
      علی کریمی یعنی کسی که بت شد فقط به خاطر تزویر کردن و البته مافیای بزرگ لنگ که برنامه ی نود و مجریش باشد
      هر جا که دوربین هست و یک فرد معلول،نام علی کریمی نیز آن جا می درخشد
      علی عشق دوربین!

      نخیر سیاست نخ نما شده است.
      نویسنده ی 18 ساله ی این مطلب، علی گرمسیری، از همه ی آبی دلان تقاضا دارد که این نوشته را اشتراک گذاری کنند

      پاسخ ها

      • حسن71

        چرا استقلالی ها نمیرن سراغ این جور کار ها؟؟؟؟؟
        انقدر معرفت داره که بره سراغ معلول ها و در حین ناراحتی کسی بخواهد باهاش عکس بگیره وایسه و عکس بگیره و روی خوش نشون بده و به عشق پول از تیم محبوبش نره به بهونه ی فرزندش و برای خودشیرینی عکس شیخ ملعون عرب ها را روی پیرهنش نزنهو برای خودشیرینی بعد از گل پیرهنش را نشون بده و به بهونه ی کاپیتانی را بیاره و هزار یک چیز دیگه در ضمن علی خان گرمسیری اینجا فیس بوک و یا فیس نما نیست که به اشتراک بزاریم
        بعد من این کامنت را در فیس بوک هم دیدم ولی به اسم یکی دیگه

    • محمدرضا

      راستی کریمی مگر نه همین تو بودی که در دوران مربی گری دایی در تیم ملی علی رغم دعوت شدن به تیم ملی نرفتی و این دعوت را رد کردی؟
      آهای آقایی که گفتی حاضرم توپ جمع کن تیم ملی باشم،ما هنوز حرف برانکو یادمان نرفت که گفت : مردم ایران انتظار داشتند تیم ملیشان در جام جهانی نتیجه بگیرد اما نمی دانند وقتی که کریمی روی تمرین حاضر نمی شد و دنبالش می گشتیم آقای مارادونای آسیا را کنار ساحل با دخترهای آلمانی پیدا می کردیم!
      حالا می خواهی باز تزویر کنی و حرف های قشنگ بزنی که بگویند کریمی با تعصب؟
      علی کریمی یعنی انداختن خبرنگارا دنبال خودش و رفتن پیش معلولا و عکس انداختن با اونا
      علی کریمی یعنی راه رفتن وسط زمین و بعد از باختن تیم داد زدن روی هم تیمی ها وخود رو متعصب نشون دادن
      علی کریمی یعنی شوت کردن زیر ساک ورزشی
      علی کریمی یعنی توف کردن توی صورت داور
      علی کریمی یعنی کسی که توی آلمان آشپز ایرانشو به خاطر پختن غذاهای ایرانی اخراج میکنه
      علی کریمی یعنی پول دادن به فیلیکس ماگات برای لژیونر شد
      علی کریمی یعنی کسی که بت شد فقط به خاطر تزویر کردن و البته مافیای بزرگ لنگ که برنامه ی نود و مجریش باشد
      هر جا که دوربین هست و یک فرد معلول،نام علی کریمی نیز آن جا می درخشد
      علی عشق دوربین!
      نخیر سیاستت نخ نما شده است.

      پاسخ ها

      • سینا

        متاسفانه بعضیها اینقدر ضعیف النفسند که یه مطلب رو دو بار و با دو تا اسم کار میکنند.اصلا اگر به منفیهایی که گرفتی نگاه کنی باید از خجالت آب بشی.برام جالبه تو این سایت هر جا که نظر میدی دو هزارتا منفی بهت میدن.یه جورایی عنصر نامطلوبی.میشه لطف کنی دیگه افاضات نفرمایی؟

    • سورنا

      آقای علی گرمسیری معلومه که بدجوری داری از حسادت به بزرگ بودن و اسطوره بودن علی کریمی میسوزی... من خیلی از به قول شما آبی دلان رو میشناسم که با تمام وجود علی کریمی رو دوست دارن و براش احترام قائلن (ببین دوست من، هرکسی تو خونوادش و فامیلش هم استقلالی هست هم پرسپولیسی پس بیایم و به خاطر تعصب روی یک تیم اسطوره های ملی خودمون رو خراب نکنیم یعنی من چون پرسپولیسیم بیام و از ناصر حجازی مرحوم بد بگم!؟ در حالی که کسی که بزرگیش ثابت شده با حرف از روی حسادت یکی مثله من و شما خراب نمیشه و ما خودمون رو با این کارمون سبک میکنیم)
      مگر نه که خیلی از هنرمندان که اتفاقاً استقلالی (به قوله شما آبی دل) هم بودن به شدت از علی کریمی تعریف کردن نمونش مهناز افشار یا بهرام رادان که گفته بود: علی کریمی متعلق به پرسپولیس نیست. قرمز نیست. او متعلق به ایران است. به هر 3 رنگش و حتی به آبی آسمانش. علی کریمی، یک میراث است. مثل تکه ای از تخت جمشید ...
      آقای گرمسیری که داری میگی که کریمی پول به ماگات داد تا لژیونر شه برادر من فکر کنم اینارو یادت نمیاد:
      کریمی وقتی عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را به خودش اختصاص داد، سیل پیشنهادات اروپایی به طرفش سرازیر شد. در میان اونها موناکو از فرانسه و بایرن مونیخ از آلمان جدی تری از بقیه دنبال جذب او بودند. حتی در مقطعی نمایندگان باشگاه اتلتیکو مادرید برای تماشای بازی پرسپولیس و الهلال به استادیوم آزادی اومدن. اونها هر لحظه که کریمی پا به توپ می شد از جاشون نیم خیز می شدند و زمانی که گل اول را به محمد الدعایه زد دیگه نتونستند خودشون رو کنترل کنن. بازی که با حساب 1-3 به سود پرسپولیس تمام شد نمایندگان اتلتیکو خودشون را به رختکن پرسپولیس رسوندن تا همون جا موافقت کریمی را بگیرن، اما غافل از اینکه او اینقدر دل نازک بود که نمی تونست زیاد از خانواده اش فاصله بگیره و یا حتی پرسپولیس با انتقالش موافقت نکرد ( اینو میتونی با یه جستجوی ساده توی گوگل فیلم در رابطه با برد 3 بر 1 پرسپولیس برابر الهلال و هیجان نماینده اتلتیکو مادرید از حرکات علی کریمی پیدا کنی). پس کریمی انقد توانایی داشت که نیاز به لابی برای لژیونر شدن نداشته باشه تا جایی که سایت بایرن مونیخ توی 2 ماه قبل اعلام کرد حتی زمانی که کریمی به بایرن رفته باشگاه رئال مادرید خواهان علی کریمی بوده(اینم میتونی بری تحقیق کنی و متوجه بشی) تازه یکی از عوامل نابود کردن علی کریمی همین ماگات بود...
      فکر کنم توانایی های فنی کریمی بر کسی پوشید نیست علی اگر درست تصمیم میگرفت و کمی هم شانس داشت میتونست در بالاترین جایگاه های دنیا قرار بگیره و در مورد بزرگ منش بودنش هم که ...
      یعنی وقتی که توی برنامه ماه عسل احسان علیخانی از بلندقدترین مرد ایرانی سوال میکنه بزرگترین آرزوت چیه و اون یکی از 3 تا آرزوش رو دیدار علی کریمی از نزدیک عنوان میکنه و احسان علیخانی با علی تماس میگره و اون همون شب به خاطر اون جوان میاد توی برنامه علی دوربین دنبال خودش راه انداخته!!!؟
      ضمناً همون بازی که میگی کریمی توش پاس گل داد یعنی داربی پارسال نتیجه بازی با نتیجه 3 بر 2 به نفع پرسپولیس تمام شد ضمناً گل آکروبات دقیقه آخر بازیش رو توی داربی سال 79 هم که یادت هست!؟
      یا وقتی توی جام جهانی تیم ملی عقبه و علی کریمی از زمین میاد بیرون و به دلیل عقب بودن تیم و اینکه علی نتونسته به تیم کمک کنه از روی عصبانیت به ساک لگد میزنه این تمام اعتبار و شخصیت کریمی رو زیر سوال میبره!؟
      یا کسی مجبورش کرده بود پیراهنش رو به اشکان سهرابی تقدیم کنه!؟
      یا مخارج بیمارستان بابک معصومی رو بده!؟
      دوست من بیا و از روی حسادت و غرض ورزی دنیا رو روی خودت تنگ نکن چشمات رو واکن تا واقعیت ها رو ببینی یه اسطوره فرقی نمیکنه آبی باشه یا قرمز وقتی بزرگ باشه و مردمی تو دله مردمش جا داره...

    • سینا

      بعضی ها از کریمی یاد بگیرن که تا یه رقیب خارجی پیدا کردن گفتن خداحافظ.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج