۴۰۰۸۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

جایگزین ویندوز در کامپیوترهای کره شمالی!

استفاده از اینترنت در کره شمالی که پنهان کارترین کشور جهان شناخته می شود شرایط خاصی دارد و تعداد کمی از شهروندان که به عنوان «خواص» شناخته می شوند، اجازه استفاده از «اینترنت» کره شمالی را دارند.

جایگزین ویندوز در کامپیوترهای کره شمالی!

تماشا: استفاده از اینترنت در کره شمالی که پنهان کارترین کشور جهان شناخته می شود شرایط خاصی دارد و تعداد کمی از شهروندان که به عنوان «خواص» شناخته می شوند، اجازه استفاده از «اینترنت» کره شمالی را دارند.

در وب سایت های کره شمالی، نام کیم جونگ اون و رهبران قبلی، بزرگتر نمایش داده می شود. هرگاه نام کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، آورده شود، به طور اتوماتیک با اندازه ای بزرگتر از بقیه نوشته نمایش داده می شود؛ نه خیلی بزرگتر، فقط در حدی که بیشتر به چشم بیاید.

جایگزین ویندوز در کامپیوترهای کره شمالی!

به گزارش بی بی سی، همچنین در پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی، تنها یک کافی نت وجود دارد. کسانی که وارد اینجا می شوند، خواهند دید که کامپیوترها به جای ویندوز با «ستاره سرخ» کار می کنند، سیستم عامل مخصوص کره شمالی که بنا بر گزارش ها به سفارش رهبر فقید این کشور، کیم جونگ ایل، ساخته شده است.

تقویم کامپیوترها به جای سال ۲۰۱۲، سال ۱۰۱ را نشان می دهد. تعداد سال هایی که از تولد کیم ایل سونگ رهبر اسبق این کشور گذشته است. وب سایت های مجاز کره شمالی معمولا شامل اخبار می شوند و به زبان انگلیسی نیز در دسترس هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دور نمی بینم این روزا رو برای خودمون!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج