۴۰۰۵۱
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

بهترین بازیکن جهان از نظر سرخ آبی ها

بيشتر بازيکنان تيم‌هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس در آستانه انتخاب مرد سال فوتبال جهان، مسي را شايسته کسب اين عنوان مي‌دانند.

خبرگزاری فارس: بيشتر بازيکنان تيم‌هاي فوتبال استقلال و پرسپوليس در آستانه انتخاب مرد سال فوتبال جهان، مسي را شايسته کسب اين عنوان مي‌دانند.

به نظر من مسي بهترين بازيکن دنيا است، چون از لحاظ فني و تاکتيکي به خواسته‌هايي رسيده که در فوتبال جهان بي‌نظير است. او فعل خواستن را خيلي خوب صرف مي‌کند و نتيجه‌اش هم اين است که هميشه مدافعان در مهار او عاجز هستند.

سيدجلال حسيني: قطعا بدون هيچ حرف و حديثي مسي بهترين دنيا است. همه دنيا مي‌دانند که حرکات او فوق‌العاده است و يک فوتبال کامل را در يک بازي به نمايش مي‌گذارد. او در اختيار خودش نيست بلکه در اختيار تيمش است و هميشه هم به موفقيت مي‌رسد.

اميرحسين فشنگچي: با قاطعيت مسي را مرد سال فوتبال جهان معرفي مي‌کنم. مسي در فوتبال دنيا نشان داده که حرف اول را مي‌زند چون مي‌تواند بازي را به خواسته خودش دربياورد. او براي يک تيم يک نعمت است و قطعا پيدا کردن اين گونه بازيکنان در دنياي فوتبال بسيار سخت و دست نيافتني است.

رضا حقيقي: مسي بهترين دنيا است. در مقايسه مسي و رونالدو من ستاره آرژانتيني را انتخاب مي‌کنم چون کارهاي رونالدو را مي‌شود در زمين فوتبال اجرا کرد. اما کارهاي مسي را هرگز نمي‌توان در زمين فوتبال به اجرا درآورد. حرکات او فوق‌العاده و مثال زدني است که به نظرم همين کارها او را با تمام بازيکنان دنيا متفاوت کرده است.

مهرداد پولادي: به نظرم فوتبال مسي باتمام فوتباليست‌هاي دنيا قابل قياس نيست. ۵۰ سال ديگر فوتبال الان مسي را به سختي مي‌توانند بازي کنند و او يک فوتباليست خلاق و خارق‌العاده در جهان است. رسيدن به شرايط او دست نيافتني است.

اميرعابدزاده: به نظر من رونالدو فوتباليستي کامل و تمام نشدني است. من به خاطر علاقه‌اي که به رئال دارم، رونالدو را بهترين بازيکن اروپا مي‌دانم چون ذات فوتبال او موفقيت تيمي است نه فردي.

مهدي مهدوي‌کيا: هر سه گزينه به نظر من از بهترين‌هاي دنيا هستند اما خصوصيات مسي را کمتر بازيکني دارد. او هرگز خودخواه نيست و در يک فصل با گلزني‌هايش نشان داده که کمتري کسي و يا شايد هيچ کس نمي‌تواند به رکورد او در يک سال دست پيدا کند.

نيلسون: من معتقدم که فوتبال جهان با مسي زنده است. او يک سر و گردن از تمام فوتباليست‌هاي دنيا بالاتر است چون هر وقت دوست دارد گل مي‌زند مدافعان حريف را از پيش رو برمي‌دارد و نتيجه يک بازي را مشخص مي‌کند. به نظرم رکورد مسي دست نيافتني است.

محمد نوري: کل دنيا فوتبال مسي را مي‌بينند و به نظرم همه قبول دارند که او با تکنيک ناب فوتبالي‌اش بهترين اروپا است. مسي هميشه ثابت کرده که با تاکتيک نابش غير ممکن را در فوتبال به ممکن تبديل کند و به نظرم رسيدن به رکورد مسي در فوتبال دنيا غير قابل دسترس است.

محسن بنگر: به نظرم با توجه به آمار گلزني و پاس گل مسي در يک فصل مشخص مي‌کند که از او بهتر در فوتبال دنيا ندارد. مسي فوتباليستي است که در هر زمان حتي نتايج بازي را تغيير مي‌دهد و به نظرم حق اوست که باز هم بهترين دنيا شود.

علي کريمي: در اين زمينه ترجيح مي‌دهم که فعلا نامي از هيچ بازيکني نبرم، بنابراين اجازه دهيد اين انتخاب در قلب خودم محفوظ بماند.

يحيي‌گل‌محمدي: من هميشه فوتبال مسي را قبول دارم چون يک بازيکن کامل با رکورد دست نيافتني است. به نظرم دوباره اين بازيکن بهترين دنيا مي‌شود و نبايد به راي دادن به او شک کرد.

جواد نکونام: فقط مسي، قبلا هم گفته‌ام حقش است که انتخاب شود، رونالدو و اينيستا خوب هستند اما مسي سال فوق‌العاده‌اي را پشت سر گذاشت.

سيد مهدي رحمتي: مسي، چون با همه بازيکنان فرق مي‌کند و انگار که از يک کره ديگر آمده است.

خسرو حيدري: با اينکه رئالي هستم، اما مسي، چون فوتبال مسي با همه دنيا فرق مي‌کند. رونالدو را مي‌توان مهار کرد ولي مسي را نه.

علي حمودي: رونالدو، مسي خوب است اما فوتبال رونالدو چيزهايي دارد که با ديگران فرق مي‌کند.

عباس محمدرضايي: مسي، نبايد در انتخاب او شک کرد چون از بدو تولد فوتبال در جهان چنين فوتباليستي نديده بوديم و ا و حتي از مارادونا هم بهتر است.

آرش برهاني: مسي، من سبک بازي رونالدو را دوست دارم اما مطمئن هستم مسي انتخاب مي‌شود چون حق او است بهترين بازيکن دنيا باشد.

حنيف عمران‌زاده: رونالدو، در مقايسه مسي با رونالدو، من مهاجم پرتغالي را انتخاب مي‌کنم.مسي فقط سرعت دارد و تکنيک، اما رونالدو سرعت، قدرت بدني و تکنيک دارد و مهارت‌هاي اين بازيکن فوق العاده است.

امير قلعه‌نويي: مسي، من دوست داشتم اينيستا و دل بوسکه انتخاب شوند ولي بايد قبول کنيم که کيفيت مسي بيشتر است و دوست دارم او انتخاب شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • hamid

      هوش مسی قابل مقایسه با بازیکنان دیگر نیست.فقط مسی

    • بدون نام

      درسته مثل ليو درجهان نيست البته اين چيزي از ارزش هاي رونالدو واينيستاكمنمي كند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج