۳۶۰۵۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مشکل جباری با مربی بدنساز استقلال ادامه دارد

شماره ۸ آبی ها کار خودش را می کند

مجتبی جباری سه روز پیش به تمرینات برگشت. قبل از بازگشت جباری شایعه شد که او نمی خواهد با مربی بدنساز استقلال تمرین کند. او گفته بود از مولایی مربی بدنساز فصل قبل استقلال برنامه گرفته و نیازی به برنامه های حاج قاسم نیست.

شماره 8 آبی ها کار خودش را می کند

تماشا: مجتبی جباری سه روز پیش به تمرینات برگشت. قبل از بازگشت جباری شایعه شد که او نمی خواهد با مربی بدنساز استقلال تمرین کند. او گفته بود از مولایی مربی بدنساز فصل قبل استقلال برنامه گرفته و نیازی به برنامه های حاج قاسم نیست.

جباری وقتی یکشنبه در تمرین حاضر شد در گفت و گوی کوتاه با حاج قاسم تمریناتش را شروع کرد و به نظر می رسید که با حاج قاسم مشکلی ندارد اما در تمرین دوشنبه استقلال جباری آیتم های مولایی را انجام داد. حاج قاسم هم برای اینکه نشان بدهد جباری با برنامه های او کار می کند با او شروع به دویدن دور زمین کرد.

شماره 8 آبی ها کار خودش را می کند

در حین دویدن حاج قاسم برنامه های خود را به شماره ۸ استقلال داد ولی جباری حرفی نزد و کارش را انجام داد. این نشان می دهد که جباری نمی خواهد با مربی بدنساز استقلال کار کند. جباری اغلب فقط کاری را انجام می دهد که نشان می دهد که او برنامه ای که از قبل داشته را پیدا می کند و حاج قاسم جز دویدن دور زمین با جباری کار خاصی با او نمی کند.

مربی بدنساز استقلال برای اینکه نشان بدهد با جباری مشکلی ندارد کنار آیتم های آماده سازی نزدیک او می ایستد ولی جباری بدون اعتنا به او کار خود را انجام می دهد. البته قبل از آمدن جباری به تمرینات، حاج قاسم درباره برنامه نگرفتن جباری از او با قلعه نویی صحبت کرد.

قلعه نویی هم برای اینکه حاشیه ای برای تیم ایجاد نشود با جباری صحبت می کند که برنامه های مربی بدنساز استقلال را اجرا کند ولی هنوز جباری به صحبت های مربی بدنساز استقلال گوش نداده است! باید دید که قلعه نویی چطور این موضوع را جمع می کند و آیا می تواند جباری را راضی کند که با حاج قاسم تمرین کند یا نه.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج