۳۵۹۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اوضاع وخیم استقلال در آستانه بازی حساس با سپاهان

انجمن مصدومان آبی پوش

استقلال را در حال حاضر می توان اجتماعی از بازیکنان مصدوم لقب داد. استقلال با نرسیدن همه نفرات این فهرست به بازی با سپاهان، شاید حتی یک تیم یازده نفره هم نداشته باشد تا به زمین فولادشهر بفرستد.

انجمن مصدومان آبی پوش

تماشا: کمتر از یک هفته دیگر، بازی حساس نیم فصل اول بین سپاهان و استقلال برگزار می شود. دیداری که خیلی ها می گویند نتیجه اش قهرمان نیم فصل را معرفی می کند. استقلال اما برای این بازی حساس، به اندازه یک فصل مشکل دارد. در حقیقت استقلال را در حال حاضر می توان اجتماعی از بازیکنان مصدوم لقب داد. استقلال با نرسیدن همه نفرات این فهرست به بازی با سپاهان، شاید حتی یک تیم یازده نفره هم نداشته باشد تا به زمین فولادشهر بفرستد.

انجمن مصدومان آبی پوش

فابیو جان واریو

قلعه نویی و استقلالی ها خیلی روی این هافبک برزیلی حساب کرده بودند. به همین دلیل هم با همه رفتارهای غیرحرفه ای و تبدیل شدن مرخصی ۴ روزه به یک ماهه اش کنار آمدند. با این وضع، جان واریو قطعا بازی با سپاهان را از دست داده.

امیرحسین صادقی

در بازی دوستانه با فجر مصدوم شد و نتوانست تا آخر بازی در زمین بماند. مصدومیت صادقی دقیقا از همین قسمتی است که به او اجازته نداد بیش از ۲۷ دقیقه مقابل تراکتورسازی بازی کند. دکتر ستوده درباره وضعیت امیرحسین صادقی به اوج نیوز گفت: «صادقی به دلیل ضربه ای که به مچ پایش خورد، فعلا فیزیوتراپی می کند و پس از چند جلسه می توان درباره آن نظر داد. تلاش می کنیم او را به بازی با سپاهان برسانیم ولی نمی شود در این باره به صورت قطعی نظر داد.»

حنیف عمران زاده
همان مصدومیت دقیقه 2 بازی با گهر هنوز ادامه دارد. عمران زاده به همین دلیل دو هفته ای است در تمرینات شرکت نمی کند و زیر نظر پزشک فقط دور زمین می دود. قرار است عمران زاده صبح شنبه تست نهایی را بدهد تا وضعیتش برای بازی مشخص شود.

مجتبی جباری

تازه چند روز است شرایط دویدن کنار زمین چمن را پیدا کرده. او هم قطعا بازی با سپاهان را از دست داده. قلعه نویی از کادر پزشکی تیمش خواسته بود شماره 8 را برای حضوری 15 دقیقه ای در بازی با سپاهان آماده کنند ولی نوروزی به او جواب منفی داد.

کیانوش رحمتی

بدنسازی بعد از مصدومیتش هنوز کامل نشده وقطعا بازی با سپاهان را از دست داده است.

میلاد میداودی

او هم در بازی با فجر، مصدوم شد و لنگان لنگان زمین را ترک کرد. دکتر ستوده درباره مصدومیت او گفت: «میداودی مشکل عمده ای ندارد و می تواند استقلال را همراهی کند.» البته اگر قلعه نویی رویش نظری داشته باشد.

امین منوچهری

مچ پایش درد می کند واین درد در بازی با فجر تشدید شد. او حتی دیروز هم بیشتر از 20 دقیقه نتوانست تمرین کند. او جدیدترین مشتری استقلالی کلینیک دکتر نوروزی است.

میثم بائو

در غیاب جباری و توزی و جان واریو، همه امید قلعه نویی و استقلال برای بازیسازی به اوست اما بائو هم در بازی دوستانه با فجر مصدوم شد و زمین را ترک کرد.


نگران تکرار اتفاقات بازی با تراکتورسازی

همه امیدواری قلعه نویی برای نباختن بازی با سپاهان، حضور ملی پوشان با همه نیروست ولی این احتمال وجود دارد که بازی تیم ملی با ازبکستان هم مصدوم دیگری روی دست استقلال بگذارد. هر ۴ بازین استقلال در تیم ملی فیکس هستند و شاید همان اتفاقی بیفتد که در بازی با کره دیدیم.

استقلال بعد از بازی تیم ملی با کره هم یک بازی ۶ امتیازی با تراکتورسازی در خانه این تیم داشت ولی نتوانست از جواد نکونام به دلیل مصدومیت در آن بازی استفاده کند. کادر فنی استقلال بعد از آن بازی نسبت به نمایش خسرو حیدری و خستگی شدید او هم گله داشت ضمن اینکه مهدی رحمتی با مصدومیت برای استقلال بازی کرد و نمی توانست با پای راستش به توپ ضربه بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج