۳۳۶۷۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حال تیم ملی ایران بد نیست!

نگاهی کردیم به عملکرد بازیکنانی که احتمالا در بازی با کره جنوبی بازی کند. در ۴ هفته ای که از بازی با لبنان گذشته، بازیکنان در هفته های گذشته نمایش بهتری نسبت به شروع فصل داشتند و با توجه به آماده شدن بدن هایشان به نظر می رسد که تیم ملی آماده تر از قبل باشد.

حال تیم ملی ایران بد نیست!

تماشا: بعد از هفته هفتم لیگ برتر بود که لیگ برای بازی 21 شهریور با لبنان تعطیل شد. حالا بعد از هفته یازدهم هم لیگ برای بازی با کره تعطیل شد. کی روش با توجه به این 4 هفته، 5 هفته تغییر در فهرست تیم ملی داده.

در اینجا نگاهی کردیم به عملکرد بازیکنانی که احتمالا در بازی با کره جنوبی بازی کند. در 4 هفته ای که از بازی با لبنان گذشته، بازیکنان در هفته های گذشته نمایش بهتری نسبت به شروع فصل داشتند و با توجه به آماده شدن بدن هایشان به نظر می رسد که تیم ملی آماده تر از قبل باشد. تیمی که در 3 بازی اول خود نمایش ضعیفی داشته و سبب انتقادات زیادی شده.

حال تیم ملی ایران بد نیست!

دروازه بان

مهدی رحمتی

همچنان در خروج از دروازه مطمئن عمل نمی کند اما آمار خوبی داشته و در ۴ بازی اخیر تنها یک گل خورده و ۳ کلین شیت داشته.

مدافع

خسرو حیدری

او قرار است در تیم ملی در پست دفاع راست بازی کند ولی پست او در استقلال هافبک راست بوده. البته هافبک راستی که مدت هاست پاس گل نداده.

جلال حسینی

در بحرانی ترین روزهای تاریخ پرسپولیس او بهترین بازیکن سرخ پوشان بوده به خصوص در بازی با سپاهان. او در جمع کردن توپ ها در قلب دفاع عالی نشان داده.

پژمان منتظری

گفته می شد تا سال ها کسی نمی تواند هادی عقیلی و جلال حسینی را نیمکت نشین کند اما او آنقدر خوب بوده که این دو، یک بازی در میان نیمکت نشین منتظری هستند. کی روش در یکی از مصاحبه هایش گفته بود: «مزیت منتظری این است که زیر توپ نمی زند».

مهرداد پولادی

او در این ۴ هفته، ۳ بازی را به خاطر مصدومیت از دست داد. او در بازی با سایپا ۹۰ دقیقه بازی کرد. عملکرد خوبی هم داشت ولی یک پنالتی حساس را برای تیمش از دست داد.

هافبک

جواد نکونام

در این چند هفته نسبت به ابتدای فصل بهتر بوده. در بازی با صبا او توپ گیری های خوبی انجام داد و چندین بار حملات حریف را خنثی کرد.

آندرانیک تیموریان

کی روش باخت به لبنان را بیش از همه به نبود آندو ربط داد. با حضور همزمان نکونام و علی کریمی دودستگی تیم ملی کم می شود و حضور آندو می تواند تعادل را در این زمینه ایجاد کند.

علی کریمی

او بعد از هفته هشتم مورد غضب ژوزه قرار گرفت و در ۳ هفته اخیر بازی نکرده است اما او سرشار از انگیزه است که در این بازی خودش را ثابت کند و نشان دهد که مشکل او پرسپولیس نبوده.


مهاجم

محمدرضا خلعتبری

زننده تنها گل تیم ملی در دور نهایی مقدماتی جام جهانی. البته با اضافه شدن شجاعی به نظر می رسد جای او در تیم ملی تنگ تر شده.

مسعود شجاعی

در بازی دوستانه با اردن عملکرد خوبی داشت اما در بازی با لبنان نتوانست کاری انجام دهد. شاید بازی فانتزی و تکنیک او بتواند در این بازی به کمک تیم ملی بیاید. البته شجاعی هر بار در بازی رسمی برای ایران گل زده، تیم ملی آن بازی را نبرده.

محمد قاضی

تنها عنصر تهاجمی تیم ملی که می تواند از قدرت بدنی خود برای پرس در زمین حریف استفاده کند. او با 2 گل زده آقای گل پرسپولیس تا اینجای فصل هم هست.

ذخیره های بزرگ

اشکان دژاگه

کسی بازی های او را در این مدت ندیده. او بعد از مدت ها مصدومیت برای تیم زیر 21 ساله های فولام یک نیمه مقابل چلسی بازی کرد.

امید نظری

با توجه به پست او که هافبک دفاعی است، شاید کی روش برای حفظ نتیجه از او استفاده کند. البته در بازی با اردن و پاس های کمی که به او می رسید به نظر می رسد ملی پوشان رابطه چندان خوبی با او ندارند.

رضا قوچان نژاد

بالاخره مجوز بازی او صادر شد. همه امیدوارند او بتواند مشکل گلزنی تیم ملی را حل کند. البته او هم بازی هایش دیده نشده و کسی با سبک بازی او آشنا نیست. البته او آنفلوانزا گرفته و شاید طلسم بازی نکردن او برای تیم ملی پابرجا بماند.

کریم انصاری فرد

آقای گل فصل قبل لیگ برتر، هنوز در زدن ضربات آخر مشکل دارد. البته ژوزه فرصت بازی زیادی به او در این مدت نداده، ولی تلاش او نشان داده که تشنه گلزنی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • رها

      اين ديگه فتوشاپ نيس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج