۲۹۸۶۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

سرنوشت خريد‌هاي ميلياردي پرسپوليس

چهار امتياز از چهار بازي و قرار گرفتن در رده‌هاي پايين جدول آن چيزي نبود كه هواداران پرسپوليس پيش از آغاز فصل منتظرش بودند. آنچه در اين چهار بازي بيش از پيش توي ذوق مي‌زد عملكرد ستاره‌هايي بود كه ميلياردي پول گرفته بودند و در پاركينگ خانه‌هايشان بي‌ام‌و ايكس ۶ پارك بود.

سرنوشت خريد‌هاي ميلياردي پرسپوليس

هفت صبح: چهار امتياز از چهار بازي و قرار گرفتن در رده‌هاي پايين جدول آن چيزي نبود كه هواداران پرسپوليس پيش از آغاز فصل منتظرش بودند. سردار رويانيان هم پس از سال‌ها آنها را اميدوار كرده بود. فصل نقل و انتقالات براي پرسپوليسي‌ها رويايي پيش رفت. هر روز خبر خريد يك ستاره از باشگاه سرخ مخابره مي‌شد. چند ملي پوش به تيم اضافه شدند و فقط مانده بود انتخاب يك مربي بزرگ براي اين تيم كهكشاني. رويانيان حاضر نشد ستاره‌هايش را دست مربي وطني بدهد و هر چند دير اما يك نام دهان پركن را روي نيمكت تيم‌اش نشاند.

مانوئل ژوزه پرتغالي كه قهرمان مصر بود و الاهلي اين كشور را قهرمان آفريقا كرده بود. هم‌وطن كي‌روش كه گفته مي‌شد خيلي هم رابطه خوبي با او ندارد. حالا همه چيز براي آغاز يك فصل رويايي مهيا بود. يك مربي پرتغالي و چند ستاره ميلياردي اما برد هفته اول مقابل نفت آبادان با دو باخت و يك تساوي مقابل گهر تازه صعود كرده تلافي شد. آنچه در اين چهار بازي بيش از پيش توي ذوق مي‌زد عملكرد ستاره‌هايي بود كه ميلياردي پول گرفته بودند و در پاركينگ خانه‌هايشان بي‌ام‌و ايكس 6 پارك بود.

محسن بنگر

سرنوشت خريد‌هاي ميلياردي پرسپوليس

مدافع سپاهان كه اهل نور است و زادگاهش با رويان فاصله زيادي ندارد زودتر از بقيه با سردار به توافق رسيد. اگر براي يافتن عكسش در گوگل جست‌وجو كنيد او را سوار بر يكي از همين بي‌ام‌و‌هاي معروف مي‌يابيد. تا اينجا محسن بنگر دو پنالتي به حريفان پرسپوليس تقديم كرده آن هم در شرايطي كه در هر دو صحنه خطر آنچناني دروازه را تهديد نمي‌كرده و او مي‌توانسته بدون خطا كردن از مهلكه جان سالم به در ببرد.

يكي در بازي با فجر و يكي هم در بازي اين هفته مقابل صبا. بنگر در شرايطي در قلب خط دفاعي پرسپوليس قرار گرفته كه فصل گذشته هم اين تيم در اين پست دچار مشكل بود و چه زماني كه نصرتي و شيث محروم بودند و چه پس از آن نتوانست دو مدافع مطمئن براي خود دست و پا كند.


شهاب گردان

سرنوشت خريد‌هاي ميلياردي پرسپوليس

دروازه‌بان ذوب‌آهن كه دروازه‌بان سوم تيم ملي هم هست در اين فصل در شرايطي به پرسپوليس پيوست كه با آزاد شدن استفاده از گلر خارجي اين تيم مي‌توانست آسمير آودوكيچ را كه در ليگ قهرمانان آسياي فصل گذشته نمايش خوبي از خود ارائه كرده بود، حفظ كند اما اين اتفاق نيفتاد و گردان با دريافت چند برابر قرارداد اين گلر صربستاني به پرسپوليس پيوست اما اشتباه مرگبارش در بازي سوم مقابل گهر كه باعث شد سه امتياز با يك امتياز عوض شود او را به نيمكت ذخيره‌ها تبعيد كرد.

چهار گل از شش گل دريافتي پرسپوليس را گردان پذيرفته و علاوه بر گلي كه از گهر خورد در يكي دو تا از گل‌هايي هم كه در مقابل فجر سپاسي دريافت كرد، بي تقصير نبود.


سوسا

سرنوشت خريد‌هاي ميلياردي پرسپوليس

هافبك دفاعي برزيلي كه از ليگ پرتغال به پرسپوليس آمد با توجه به كمبود بازيكن در اين پست خيلي زود به تركيب اصلي رسيد اما نتوانست انتظارات را برآورده كند. در بازي با فجر گل سوم را پرسپوليس در حالي دريافت كرد كه در ضد حمله حريف سوسا چندين متر پشت سر زننده گل دويد اما نتوانست كار مثبتي انجام دهد. حالا هم از كادر پزشكي پرسپوليس خبر رسيده كه رباط سوسا مشكوك به پارگي است و احتمال دارد او شش ماه دور از ميادين باشد و رنگ چمن را از نزديك نبيند!


كريم انصاري‌فرد

سرنوشت خريد‌هاي ميلياردي پرسپوليس

مهاجم ميلياردي پرسپوليس هم كه در فصل نقل‌و انتقالات از چنگ استقلال ربوده شد صرف نظر از گلي كه به گهر زده ، حداقل چهار تك‌به تك‌طلايي را از دست داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محمد

      ایولا حرف حق و حرف دل مارو زدید.

    • بدون نام

      این فوتبالیا هم فقط پول میگیرن و هیچ بخاری ازشون بلند نمیشه.
      بابا بسه یه کم به بقیه رشته های ورزشی برسید.................

    • محمدرضا

      هه هه هه یادش بخیر تو نقل و انتقالات لنگیا چقد کری میخوندن الان کجان؟ ها ها ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج