۲۷۲۵۳۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

همدان، ۲۰ درجه زیر صفر!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از کاهش محسوس دما در هفته آینده در این استان خبر داد و گفت: دمای هوای برخی از مناطق این استان در اواسط هفته آینده و در روز سه شنبه بین ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از کاهش محسوس دما در هفته آینده در این استان خبر داد و گفت: دمای هوای برخی از مناطق این استان در اواسط هفته آینده و در روز سه شنبه بین ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

نادر پیرتاج افزود: از روز جمعه به تدریج دمای هوای همدان کاهش می یابد و با کاهش محسوس دما در روز جمعه و شنبه ریزش پراکنده برف پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: با تقویت موج بارندگی در بیشتر نقاط استان همدان از روز یکشنبه ریزش برف پیش بینی می شود و اوج کاهش دما در روزهای دوشنبه و سه شنبه پیش بینی می شود و در مناطق سردسیر استان دما به ۲۰ درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

پیرتاج با بیان اینکه کمینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته دو درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است ادامه داد: فامنین با سه درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی استان همدان میزان بارش های ۴۸ ساعت گذشته در همدان را ۳۰ میلی متر عنوان کرد و گفت: در این مدت میزان بارش ها در ملایر ۳۴، نهاوند ۴۶، تویسرکان ۵۵، اسدآباد ۳۲ و سایر نقاط زیر هفت میلی متر گزارش شده است.

پیرتاج گفت: آسمان استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری، افزایش ابر، برخی از نقاط بارش باران و ریزش برف، وزش باد و در برخی از ساعات وزش باد شدید پیش بینی می شود.

به گفته وی در برخی از نقاط استان همدان سرعت وزش باد در برخی از ساعات در ۲۴ ساعت گذشته به ۵۰ کیلومتر برساعت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوههای مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندیهای زیاد به شدت متغیر است و این استان زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما که رفتیم اسکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج