adexo3
۲۷۱۰۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مخالفت AFC با کم شدن سهمیه ایران

عرب ها که معمولا تماشاگران زیادی نداشته و در عوض در بحث امکانات باشگاه ها اوضاع مساعدی دارند،درصدد بودند تا بلکه تعداد سهمیه های خودشان را ارتقا داده و از طرفی از امتیاز باشگاه های ایرانی بکاهند!

مخالفت AFC با کم شدن سهمیه ایران

تماشا: مدیران فدراسیون فوتبال امارات به نمایندگی از کشورهای عربی از کنفدراسیون آسیا درخواست کردند تا «میزان اختصاص امتیاز به آیتم تماشاگران در بحث تعیین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا» از 100 امتیاز به 50 امتیاز کاهش یابد و در عوض فاکتورهایی چون مارکتینگ، تجهیزات حرفه ای باشگاه ها و ... را جایگزین کنند.

با این حال ظاهرا درخواست آنها با مخالفت AFC روبرو شده تا خطر کم شدن سهمیه از بیخ گوش باشگاه های ایرانی بگذرد. تیم های ایرانی در چند سال گذشته بیشترین امتیازشان را از بابت تماشاگر گرفته اند و اگر قرار باشد امتیاز تماشاگر کاهش پیدا کند، بی تردید این مسئله روی سهمیه های ایران تاثیر خواهد گذاشت.

عزیز محمدی در این باره به ایسنا گفت: «در جلسه اخیر AFC اماراتی ها طرحشان را به صورت مکتوب ارائه کردند که در همان بررسی اولیه رد و با مخالفت قاطع AFC روبرو شد. بنابراین ملاک های کنفدراسیون آسیا طبق همان روال سابق خواهد بود و آیتم تماشاگران از مجموع 800 امتیاز اختصاص یافته به باشگاه ها، 100 امتیاز دارد. عرب ها که معمولا تماشاگران زیادی نداشته و در عوض در بحث امکانات باشگاه ها اوضاع مساعدی دارند، با پیگیری این موضوع درصدد بودند تا بلکه تعداد سهمیه های خودشان را ارتقا داده و از طرفی از امتیاز باشگاه های ایرانی بکاهند!»

اما عزیزالله محمدی رئیس اتحادیه فوتبال که در آخرین جلسه AFC در این باره شرکت کرده بود، در این باره گفت: «در جلسه گذشته AFC اماراتی ها طرحشان را به صورت مکتوب ارائه کردند که در همان بررسی اولیه رد و با مخالفت قاطع AFC روبرو شد. بنابراین ملاک های کنفدراسیون آسیا طبق همان روال سابق خواهد بود و آیتم تماشاگران از مجموع 800 امتیاز اختصاص یافته به باشگاه ها، 100 امتیاز را داراست.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج