۲۴۹۵۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بهتاش فریبا:

رسولی‌نژاد و فرزامی تیم را به حاشیه بردند

آیا درست است به بازیکنان ۸ میلیون پاداش بدهند و به کادر فنی ۳ میلیون؟ آیا ما کار بدی کردیم که قهرمان جام حذفی شدیم؟

خبرگزاری فارس: مربی فصل گذشته استقلال با تاکید بر اینکه هیئت مدیره، این تیم را به حاشیه برد، گفت: جام حذفی برای آقایان ارزش نداشت.

بهتاش فریبا در خصوص اتفاقاتی که در طول فصل گذشته برای کادرفنی رخ داد، گفت: سؤال من از آقایان هیئت مدیره این است که چرا این قدر مصاحبه کردند و اجازه ندادند قهرمان لیگ شویم. آقایان صبر می‌کردند قرارداد ما تمام می‌شد، آن وقت خودمان می‌رفتیم.

وی افزود:‌ همین آقایان بعد از قهرمانی در جام حذفی یک خسته نباشید به ما نگفتند. در این مدت کوچکترین کمکی به استقلال و مدیریت انجام ندادند. آیا درست است به بازیکنان ۸ میلیون پاداش بدهند و به کادر فنی ۳ میلیون؟ آیا ما کار بدی کردیم که قهرمان جام حذفی شدیم؟ رسولی نژاد و فرزامی در آستانه ۴ دیدار مهم ما در لیگ برتر مصاحبه‌هایی انجام دادند و تیم را به هم ریختند.

فریبا در خصوص اینکه چرا در همان موقع این حرف‌ها را مطرح نکرد، اظهار داشت: از آقای مظلومی خواستیم حرف بزنیم اما ایشان گفت، لیگ برتر در شرایط حساسی است. اینها را نمی‌گویم که مردم فکر کنند ما به استقلال چسبیده‌ایم. همان روز اول که به استقلال آمدیم، مصاحبه کردم و گفتم چمدان ما کنار نیمکت است. ۲ سال قرارداد داشتیم و تلاشمان را انجام دادیم. می‌خواستیم پرسپولیس را ببریم که ۴ بار این کار را کردیم. قهرمان جام حذفی شدیم و در آسیا هم با آن شرایط بالا رفتیم اما از نگاه آقایان مستحق یک خسته نباشید هم نبودیم.

فریبا تاکید کرد: همین آقایان که یک خسته نباشید هم نگفتند، آمدند عکس‌هایشان را گرفتند و رفتند. مظلوم‌تر از این کادر فنی هیچ جا نخواهند دید، این همه بلا سر ما آوردند اما کسی حرفی نزد. همه تیم‌ها به اردوهای مختلف رفتند اما ما فقط کردان را دیدیم.

مربی فصل گذشته استقلال با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی با جدایی و حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال ندارد، به فارس گفت: این یکی از ضعف‌های مدیریتی بود که آقایان هیئت مدیره از سرمربی برنامه خواستند. مگر غیر از این است، که مدیرعامل باید از سرمربی برنامه بگیرد اما چرا آقایان این کار را کردند؟ سعی می‌کردیم در کوران بازی‌ها این مسائل به بازیکنان منتقل نشود، اما بازیکنان امروزی زرنگ‌تر از این حرف‌ها هستند و همه مشکلات به آنها تزریق شد. اگر آقایان خوب عمل و حمایت می‌کردند شاید قهرمان لیگ می‌شدیم و همان موقع هم می‌رفتیم.

فریبا گفت:‌ قلعه‌نویی از دوستان من است و هر زمان که بوده از او حمایت کردم. حتی در زمان فیروز کریمی و مرحوم حجازی از تیم حمایت کردم چون ما استقلالی هستیم. اگر من چسبیده به این فوتبال بودم، با مظلومی به تراکتورسازی می‌رفتم، اما نباید با کسانی که سالم کار می‌کنند اینگونه کار کرد.

وی یادآور شد:‌ نمی‌گویم چه کسی جای ما را گرفت و در این خصوص بحثی ندارم. استقلال مال ما نیست همان‌طور که مال قلعه‌نویی نیست. این مطلب را از قول من بنویسید که امیدوارم قلعه‌نویی ۵ سال در استقلال بماند و این تیم را قهرمان کند، تا دل مردم شاد شود. حرف ما این است ما نه پول می‌خواستیم و نه چیز دیگر، فقط یک خسته نباشید می‌خواستیم که این اتفاق نیفتاد اما خدا جای حق است.

فریبا در پایان به فارس گفت: متاسفانه آقایان آنقدر قهرمانی جام حذفی ما را لوث کردند که انگار جام محلات را به دست آوردیم و ظاهرا جام حذفی ارزشی برای آنها نداشت. با این وجود برای استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم روزهای خوشی در انتظارش باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج