۲۴۵۷۵
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

دنیزلی به کریمی: بمان ولی غر نزن

رویانیان پیغام دنیزلی را به کریمی رسانده و به او گفته درصورتی در پرسپولیس می ماند که علیه کسی مصاحبه نکند و جو تیم را به هم نریزد.

دنیزلی به کریمی: بمان ولی غر نزن

تماشا: حالا که فصل برای پرسپولیس و البته سایر تیم های ایرانی تمام شده، دیگر عجیب نیست که محمد رویانیان، در مصاحبه های پرتعدادش از بازیکنانی که قطعا در فصل آینده پیراهن این تیم را به تن خواهند کرد، نام ببرد. او در گفت و گو با مهر، نام سه بازیکنی که فصل آینده قطعا پیراهن پرسپولیس را به تن می کنند، اعلام کرد: «تا این لحظه ایمون زاید قراردادش را تمدید کرده و محمد قاضی هم با ما قرارداد امضا کرده است، ضمن آنکه با محسن بنگر، شجاع خلیل زاده، جلال حسینی هم به توافق نهایی رسیده ایم».

دنیزلی به کریمی: بمان ولی غر نزن

رویانیان در ادامه صحبت هایش به مراحل مذاکره برای تمدید قرارداد علی کریمی اشاره کرد و گفت: «متاسفانه به علی کریمی علاقه زیادی دارم و پرسپولیس قدرتمندی که برای فصل آینده خواهیم ساخت، نیاز دارد که یک کاپیتان شش دانگ و مقتدر داشته باشد. به همین دلیل قصد داریم که کریمی را در پرسپولیس حفظ کنیم. هرچند لازم است که قبل از تمدید قرارداد، درباره برخی از مسایل مهم با علی صحبت کنم. شاید در حال حاضر گفتن این حرف درست نباشد که اگر فردی علیه باشگاه و خود من صحبت کند ناراحت نمی شوم. البته بازیکنان هم در برخی از موارد حق دارند، اما باید بدانند که گفتن هر حرفی درست نیست؛ چون انسجام و همدلی تیم را به هم می زند. خلاصه کلام اینکه برای فصل آینده انتظار یک علی کریمی جدید را دارم».

به نظر می رسد در این سفر پیغام دنیزلی را به کریمی رسانده و به او گفته درصورتی در پرسپولیس می ماند که علیه کسی مصاحبه نکند و جو تیم را به هم نریزد.

رویانیان درباره روند مذاکرات این باشگاه با مصطفی دنیزلی هم امیدوارانه صحبت کرد اما همچنان روی این موضوع که سرمربی ترکیه ای تیمش با ید تعهد بدهد که پرسپولیس فصل بعد قهرمان لیگ برتر خواهد شد، تاکید دارد: «دنیزلی مربی پرسپولیس است. ما با ایشان قرارداد ۱۸ ماهه داریم که هنوز فقط ۶ ماه از آن گذشته. قرار است جلسه ای با او داشته باشم. در این جلسه دنیزلی باید قول قهرمانی به من بدهد و بابت این موضوع حتما دل من را قرص و محکم کند، چون پرسپولیس فصل آینده، دیگر تیمی است که مربوط به ماست و خودمان آن را بسته ایم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • امیرمحمد

      همین که میگویند فوتبالی نیستی معنایش همین است اخر مدیرعامل محترم مگر قبل از شروع فصل هم می توان قول قهرمانی داد

    • حسام

      نخیر.منظورش با تیمی که میخواد ببنده قول قهرمانی داده.پرسپولیس همیشه قهرمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج