۲۳۶۷۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دلیل چرخش ۱۸۰ درجه ای قلعه نویی به تبریز

ماجرای امیر قلعه نویی و ماندنش در تراکتور هر روز وارد فاز جدیدی می شود.

دلیل چرخش 180 درجه ای قلعه نویی به تبریز

تماشا: ماجرای امیر قلعه نویی و ماندنش در تراکتور هر روز وارد فاز جدیدی می شود. پس از اینکه قلعه نویی پیشنهاد خوبی از مس کرمان دریافت کرد که تمام شرایط موردنظر او را برای تیمداری تامین می کرد، در آستانه پیوستن به این تیم به یک باره با چرخش 180 درجه ای به سمت تراکتور برگشت.

ماجرا از این قرار است که امیر قلعه نویی که در طول این فصل از کمبود بودجه و بازیکن ضربه زیادی خورد، قصد داشت فصل بعد را در تیمی باشد که از نظر بودجه و خرید بازیکنان باکیفیت قهرمانی مشکلی نداشته باشد.

دلیل چرخش 180 درجه ای قلعه نویی به تبریز

این داستان که باعث شد مذاکرات او با تراکتورسازی برای تمدید قرارداد طولانی شود با ورود مس و پیشنهاد خوبش به قلعه نویی وارد فاز جدیدی شد. گفته می شود مس علاوه بر اینکه پیشنهاد مالی خوبی برای امیر قلعه نویی در نظر گرفته بود، به او وعده فراهم کردن تمام خواسته هایش را هم داد تا او بتواند با دست باز وارد بازار نقل و انتقالات شود و مهره های موردنظرش را جذب کند.

ولی در آخرین لحظه اتفاقاتی در تبریز افتاد که باعث شد امیر قلعه نویی از رفتن به کرمان صرف نظر کند و مجددا به سمت تبریز برگردد. آن طور که پیداست شرکت ملی مس که در چند سال گذشته قصد داشته در تبریز هم مانند کرمان روی ورزش فعالیت کند و حتی تیم «مس سونگون» را راهی مسابقات لیگ دسته سوم کرده است، برای تحت تملک گرفتن باشگاه محبوب تبریزی پا پیش گذاشته است و قصد دارد در قالب باشگاه تراکتورسازی وارد سطح اول فوتبال شود.

منطقه سونگون در آذربایجان مانند منطقه سرچشمه در کرمان دارای معادن غنی مس است. شرکت ملی مس برای خرید تراکتور و سرمایه گذاری روی این تیم وارد شد تا با منابع مالی خوبی که در اختیار دارد بتواند تیم خوبی برای تراکتور ببندند.

این موضوع باعث شد قلعه نویی که تا پیش از این فراهم کردن خواسته هایش در توان تراکتورسازی نبود با ترددی مواجه شود و تصمیم به برگشت به تراکتور بگیرد.

البته قراردادن تراکتور در اختیار مس سونگون باعث خروج این تیم از دست مجموعه فعلی می شود. ظاهرا مالک فعلی باشگاه که یک مجموعه نظامی است از مالکیت تراکتورسازی راضی است و قصد واگذاری سهامش را ندارد.

از طرفی خروج تراکتور از زیرنظر این مجموعه باعث می شود قراردادهای این تیم با بازیکنان سرباز منتفی شود و در این صورت این تیم مهره های کلیدی ای که به این شکل جذب کرده است را از دست بدهد.

طبق آخرین اخبار رسیده ظاهرا مسوولان تراکتور قصد دارند راهی پیدا کنند که منجر به همکاری همزمان سپاه و شرکت مس با این تیم شود که هم از امتیازهای نظامی سود ببرد و هم منابع مالی مس را در اختیار بگیرد. ناگفته پیداست که نتیجه این موضوع در سرنوشت تیم آینده امیر قلعه نویی تاثیر مستقیم دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به این نوع تیم داری می گویند شتر مرغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج