۲۳۴۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مجتبی جباری سردسته مخالفان استقلال

احتمال محرومیت دوساله جباری

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که عصر امروز در نقش سردسته مخالفان شاگردان مظلومی، تمرین این تیم را تحریم کردند، با شکایت مدیرعامل این باشگاه احتمالا به دو سال محرومیت از میادین فوتبال محکوم می‌شود.

ایلنا : هافبک تیم فوتبال استقلال تهران که عصر امروز در نقش سردسته مخالفان شاگردان مظلومی، تمرین این تیم را تحریم کردند، با شکایت مدیرعامل این باشگاه احتمالا به دو سال محرومیت از میادین فوتبال محکوم می‌شود.

تمرین تیم فوتبال استقلال که قرار بود در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شود به یکباره با تحریم بازیکنان این تیم همراه شد و مجتبی جباری به عنوان لیدر بازیکنان معترض با اعلام اینکه تا تکلیف مطالبات بازیکنان روشن نشود در تمرین حاضر نمی‌شویم زمین چمن را ترک و از ورزشگاه هم خارج شدند.

در همین حال علی فتح الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید براینکه دیگر تحمل رفتارهای جباری را ندارد از شکایت از وی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت که می‌خواهیم این بازیکن دو سال از حضور در فوتبال محروم شود.

وی با بیان اینکه جباری بیشتر از سایر بازیکنان پول قراردادش را دریافت کرده است، گفت: همه تیم‌ها به بازیکنانشان بدهی دارند. مگر سپاهان، ذوب آهن، تراکتورسازی، پرسپولیس و... بدهی ندارند و تمام پول بازیکنانشان را پرداخت کرده‌اند؟ آن‌ها هم به بازیکنانشان بدهکارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج