۲۳۴۲۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نشست امروز قلعه‌نويي با مس كرمان

عبدالرضا داوري مي‌گويد سرمربي جديد مس كرمان تا روز دوشنبه از ميان ابراهيم‌ قاسم‌پور و امير قلعه‌نويي انتخاب خواهد شد.

ایسنا : رييس هيات مديره باشگاه مس كرمان درباره شرايطي كه اين تيم در ليگ يازدهم تجربه كرد و همچنين آينده مس اظهار كرد: متاسفانه در اوايل فصل تيم در شرايط سختي قرار گرفت اما در ۸ هفته پاياني ليگ وضعيت بهتر شد و در نهايت توانستيم به يك رتبه تك رقمي دست پيدا كنيم.

وي ادامه داد: در ۵ بازي آخر ليگ از ۱۵ امتياز ممكن، ۱۱ امتياز به دست آورديم كه اين نتيجه بسيار خوبي است. فكر مي‌كنم مهم‌ترين مشكل ما در اين فصل عدم حضور يك گلزن تمام عيار بود. در حالي كه فصل قبل ادينيو بيشتر امتيازهاي مس را به دست مي‌آورد.

داوري درباره وضعيت كادر مديريتي مس در فصل بعد گفت: ما در فصل آينده تغييري در مديريت نخواهيم داشت و همين تركيبي كه در ليگ يازدهم بالاي سر تيم بود، در فصل بعد هم كار خواهد كرد. يعني گنجعلي‌خاني به عنوان مديرعامل و واحدي هم به عنوان قائم مقام باشگاه فعاليت مي‌كند.

وي درباره تعيين سرمربي جديد مس براي فصل بعد هم گفت: سعي مي‌كنيم تا دوشنبه سرمربي را تعيين كنيم. كميته فني باشگاه تصميم گرفت كه در ميان گزينه‌هاي موجود از مربيان ايراني استفاده كنيم كه در نهايت ما به دو گزينه داخلي يعني ابراهيم قاسم‌پور و امير قلعه‌نويي رسيديم و در نهايت تا روز دوشنبه از بين اين دو نفر سرمربي مس را انتخاب مي‌كنيم.

رييس هيات مديره مس ادامه داد: ابراهيم‌زاده تا پيش از اين در ميان گزينه‌هاي باشگاه وجود داشت اما سرمربي از بين اين دو نفر انتخاب مي‌شود. قاسم‌پور در هشت ديداري كه هدايت مس را در دست داشت به غير از ديدار با راه آهن كه مسائل داوري سه امتياز را از تيم گرفت، عملكرد خوبي داشت. يكي از ويژگي‌هاي مثبت قاسم‌پور كه او را نسبت به قلعه‌نويي در اين زمينه برتر مي‌كند، اشراف او به تيم و شناختش از بازيكنان است. ضمن اينكه او در زماني كه در مس بود، اهميت خاصي براي بازيكنان بومي قائل مي‌شد كه اين موضوع هميشه يكي از اهداف باشگاه مس بوده است.

داوري افزود: امروز بعدازظهر با قلعه‌نويي در دفتر سعد محمدي رييس شركت ملي صنايع مس جلسه‌اي برگزار مي‌كنيم و برنامه‌هاي او را خواهيم شنيد. تنها درخواست‌مان از قلعه‌نويي اين است كه در صورت توافق با باشگاه، به بازيكنان بومي توجه لازم داشته باشد.

وي با اشاره به اينكه قصد داريم فصل آينده يكي از دو جام قهرماني را به دست بياوريم، گفت: مس به لحاظ ساختار باشگاه و داشتن تيم‌هاي پايه قوي در كنار سپاهان، از باشگاه‌هاي قوي ايران است كه مورد تاييد AFC هم است. من از رتبه‌اي كه مس در اين فصل كسب كرد راضي نيستم و آن را در شان اين باشگاه نمي‌دانم اما تيم در هفته‌هاي آخر عملكرد بهتري داشت.

رييس هيات مديره مس همچنين درباره بازيكنان جديدي كه اين تيم جذب خواهد كرد، گفت: ما در سه ماه اخير چهار جلسه با ادينيو داشته‌ايم و حتي كميته فني فيلم‌هاي بازي‌هايش در الشارجه امارات را هم ديده است. با اين حال بعضي از اعضاي كميته فني باشگاه معتقدند كه ادينيو نسبت به زمان حضورش در مس ضعيف‌تر شده است. ضمن اينكه امروز قرارداد ايوان پتروويچ را نهايي مي‌كنيم و درباره ساير بازيكنان بايد بگويم كه محسن خليلي و ارشاد يوسفي قراردادشان با باشگاه تمام مي‌شود. همچنين قاسم دهنوي و شجاع خليل‌زاده كه از بازيكنان خوب ما بوده‌اند، با مس قرارداد دارند و بستگي به نظر مربي دارد كه از آن‌ها استفاده كند يا خير.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ایمان

      مس کرمان پول دولت را به این مربی ریاکار و لابی باز ندهد . مطمئن باشید یک تار موی قاسمپور به همه هیکل این آدمها می ارزد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج