ابتکار جالب کنوود برای روز مادر
شرکت کنوود تصمیم گرفته که یک قرعهکشی پیامکی برگزار کند که هر کسی میتواند با فرستادن یک پیامک که در آن احساس خود را به مادرش بیان کرده، در این قرعهکشی شرکت کند.
رسم شده که هر سال همزمان با فرا رسیدن روز مادر، شرکتهای مختلف داخلی و خارجی، بهویژه آنهایی که محصولات خانگی عرضه میکنند، تبلیغات و آگهیها یا تخفیف و جوایز رنگارنگی به مشتریان خود در کشور ارایه میدهند؛ اما امسال شرکت کنوود ابتکار جالبی به خرج داده و برنامهی متفاوتی برای روز مادر تدارک دیده است.
این شرکت نامآشنا تصمیم گرفته که یک قرعهکشی پیامکی برگزار کند که هر کسی میتواند با فرستادن یک پیامک که در آن احساس خود را به مادرش بیان کرده، در این قرعهکشی شرکت کند.
اما ابتکار ماجرا کجاست؟ چیزی که به این حرکت حال و هوای تازه و خلاقانهای داده، جایزهای است که کنوود برای آن در نظر گرفته؛ با اعلام نتیجهی قرعهکشی پس از روز مادر، گروه آشپزی و سرآشپز ارشد کنوود به خانهی برندگان میروند و در خانهی خود برندهها، برایشان پخت و پز میکنند، در واقع آنها را در خانهی خودشان به شام کنوود دعوت میکنند.
کنوود با این کار ارتباط صمیمانهتر و نزدیکتری با مشتری خود برقرار کرده است؛ امروز دیگر میتوان گفت که کنوود با ۵۰ سال تجربهی پربار خود در کشور، توانسته است رابطهی خوبی با فرهنگ و منش ایرانیان برقرار کند.
برای اطلاعات بیشتر به این سایت سر بزنید: www.kdays.ir
ارسال نظر