۲۰۱۹۵
۳ نظر
۵۰۶۱
۳ نظر
۵۰۶۱
پ

خریدار پیراهن: باید با رویانیان صحبت کنم

پرسپولیس،پیراهن تقلبی را ۱۴ میلیون فروخت

پیراهن ایمون زاید که به هوادار پرسپولیس فروخته شد تقلبی است.

پرسپولیس،پیراهن تقلبی را 14 میلیون فروخت

تماشا: پیراهن ایمون زاید که به هوادار پرسپولیس فروخته شد تقلبی است. مسوولان باشگاه پرسپولیس در حالی که پیراهن ایمون زاید در دربی را در اختیار داشتند پیراهن دیگری را به هوادار این تیم فروختند.

اختلاف این دو پیراهن در مقایسه عکس های بازی و پیراهن فروخته شده در لوگوی اسپانسر پشت پیراهن مشخص می شود. لوگوی شرکت بهران که آبی هم هست در دربی به همان صورت آبی پشت پیراهن پرسپولیس رفته. نوشته بهران آبی است که با دایره قرمزی محدود شده است. اما بعد از آن اسپانسر پیراهن تصمیم گرفته که لوگوی تبلیغاتی اش را با رنگ دیگری روی پیراهن کار کند. به همین دلیل در پیراهن هایی که بعد از دربی به بازیکنان داده شده، کلمه بهران، قرمز است که با دایره ای آبی محدود شده.

پرسپولیس،پیراهن تقلبی را 14 میلیون فروخت

پیراهنی که به قنبرنژاد هم فروخته شده از پیراهن های سری دوم است. مبلغ ۱۴ میلیون تومان را بابت فروش این پیراهن از هوادار این تیم گرفته. عکس های منتشر شده نشان می دهد که اصلا پیراهن ایمون زاید در دربی به قنبرنژاد فروخته نشده. نکته مهم تر اینکه پیگیری ها از ایمون زاید نشان می دهد که این بازیکن هم از تعویض پیراهن و تقلبی بودن آن خبر ندارد. قنبرنژاد در مصاحبه با تماشا در این مورد صحبت کرده است.

*خبرداری پیراهنی که به تو فروخته شده اصلی نیست؟

نه، اصلا شوخی جالبی نبود! پیراهن را توی یک قاب گذاشته ام و هر شب به آن نگاه می کنم.

*اما این موضوع اصلا شوخی نیست و اگر نگاهی به پیراهن دربی و پیراهنی که به تو داده اند بیندازی متوجه اختلاف آن می شوی. اختلاف بین دو پیراهن را برای او توضیح می دهیم.

اصلا نمی توانم باور کنم (بغض می کند). یعنی این کار را کرده اند؟ از باشگاه پرسپولیس بعید است. من می خواستم در کنار کار خیری که انجام می دهم تکه ای از تاریخ باشگاه را در اختیار داشته باشم. نمی توانم این موضوع را هضم کنم. باید دست به دامن سردار رویانیان شوم. چطور ممکن است این اتفاق بیفتد. با باشگاه هماهنگ می کنم تا ببینم دلیل این اشتباه یا هر چیزی که اسمش است چه بوده.

*پس به دنبال حق خود از باشگاه هستید؟

دلم نمی خواهد این کار را به مراجع حقوقی بکشانم. امیدوارم کار به شکایت نکشد چون دوست ندارم از عشقم (پرسپولیس) شکایت کنم. اما نفس این عمل کلا زشت بود. ان شاءالله که کلاهبرداری نبوده باشد و این کار سهوی باشد. من هوادار این تیم هستم و دلم نمی خواهد کاری کنم که به اسم این تیم خدشه وارد شود باید ببینیم در ادامه چه توضیحی در این باره می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محمد

      اصل و فرعش هیچ فرقی نمیکنه مهم اینه که هیچ کدوم یه پاپاسی هم ارزش نداره چه برسه 14 میلیون

      پاسخ ها

      • maryam

        آی بچه مواظب حرف زدنت باش.بفهم داری در مورد چی حرف میزنی وگرنه پیدات میکنیم و بهت میفهمونیم

    • ایران

      البته اگر باشگاه این عمل را انجام داده باشد ، ما قاضی نیستیم ، ولی به عنوان یک فرد که با هنجارهای اجتماع آشناست این کار مصداق کلاهبرداری است ولی من از این آقا تعجب می کنم که ایشان اگر قصد کار خیر داشتند می توانستند با این پول به افرادی کمک کنند که آبرودار هستند زحمتکش هستند اما درآمدشان کفاف هزینه های زندگیشان را نمی دهد یا جوانهایی که قصد ازدواج دارند اما قادر به تامین مخارج آن نیستند یا هزاران هزار نیازمند دیگر که متاسفانه به دلایل مختلف نیاز مالی دارند وحمایت هم نمی شوند . آیا یک تکه پارچه ، برتن هرکس که بوده با هر آرم و لوگو و نوشته ارزش این همه پول را دارد که می توان به جای آن دلهای پدرها ، مادرها ، دخترها ، پسرها و کودکانی را شاد کرد که تا عمر دارند فرد خیر را دعا کنند ؟!! نمی دانم ، هرکس اختیار مال خود را دارد اما ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج