۱۹۵۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احتمالا تا آخر فصل نمی رسم

جباری: کسی از باشگاه به ملاقاتم نیامد

مشکلات استقلال، انگار تمام شدنی نیست. در حالی که هنوز مصدومیت آندو تیموریان بهبود نیافته و فریدون زندی و میلاد میداودی تازه پا به توپ شده اند، مجتبی جباری زانوی مصدومش را به تیغ جراحی سپرد تا لااقل دو ماه دیگر دور از میادین باشد.

جباری: کسی از باشگاه به ملاقاتم نیامد

تماشا: مشکلات استقلال، انگار تمام شدنی نیست. در حالی که هنوز مصدومیت آندو تیموریان بهبود نیافته و فریدون زندی و میلاد میداودی تازه پا به توپ شده اند، مجتبی جباری زانوی مصدومش را به تیغ جراحی سپرد تا لااقل دو ماه دیگر دور از میادین باشد.

این خبر بدترین خبر برای مظلومی است. استقلال که روزها و ماه های سختی را پیش رو دارد، بازهم باید به بازی بدون مجتبی جباری عادت کند. البته خود مجتبی هم از این اتفاق ناراحت است اما انگار چاره ای جز عمل جراحی نداشته است.

جباری در گفت و گو با سایت گل از اینکه بعد از عمل جراحی، کسی از مسوولان باشگاه به ملاقاتش نیامده، گلایه کرده است. او روز گذشته ساعت 14 از بیمارستان مرخص شد.

جباری: کسی از باشگاه به ملاقاتم نیامد

*در کدام بازی مصدوم شدی؟

بعد از بازی با تراکتورسازی این آسیب دیدگی برای من پیش آمد و به دستور پزشکان سه هفته را با فیزیوتراپی گذراندم. در دیدار مقابل الاتفاق هم با درد بازی کردم و درواقع با ریسک به میدان رفتم. البته در روز قبل از بازی با الاتفاق هم درد شدیدی حس می کردم اما با این حال تمام تلاشم را کردم تا به آن بازی برسم.

*چه زمانی به این نتیجه رسیدی که باید عمل کنی؟

بعد از بازی با الاتفاق به دکتر حیدریان مراجعه کردم و بعد از عکسبرداری و معاینات مشخص شد که باید این عمل جراحی انجام شود.

*تا کی باید استراحت کنی؟

طبق اظهارات پزشک مدت دوران نقاهتم هشت هفته خواهد بود، اما شاید بعد از گذراندن دوره مقدماتی درمان در ایران، مراحل بعدی را در خارج از کشور بگذرانم.

*پس با این حساب لیگ برتر را به احتمال زیاد از دست خواهی داد؟

البته دقیقا نمی دانم لیگ در چه تاریخی تمام می شود اما به احتمال زیاد همین طور است که شما می گویید. متاسفانه نمی توانم استقلال را در فینال جام حذفی همراهی کنم و تاریخ این مسابقه بد زمانی افتاد که از این بابت متاسفم.

*کسی از باشگاه برای ملاقات تو به بیمارستان آمد؟

متاسفانه بعد از عملم کسی از باشگاه و تیم به ملاقاتم نیامد، اما پرسنل و مردمی که در بیمارستان حضور داشتند به ملاقاتم آمده و به من دلگرمی دادند که از آنها بسیار سپاسگزار هستم. البته آقای فتح الله زاده هم که خاله اش فوت کرده و گرفتار آن مراسم است با من تماس تلفنی گرفت که از او هم تشکر می کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج