۱۹۳۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دیدار دوباره چپ پای مشهور با تیم سابقش

نیکبخت: به رختکن پرسپولیس می روم

علیرضا واحدی نیکبخت پس از مدت ها یک بار دیگر در بازی پرسپولیس به میدان خواهد رفت، اما این بار با پیراهن پیکان و به عنوان حریف سرخپوشان.

نیکبخت: به رختکن پرسپولیس می روم

تماشا : علیرضا واحدی نیکبخت پس از مدت ها یک بار دیگر در بازی پرسپولیس به میدان خواهد رفت، اما این بار با پیراهن پیکان و به عنوان حریف سرخپوشان. هافبک چپ پای سابق پرسپولیس درباره این بازی و رویارویی با بازیکنان که در کنار هم قهرمانی لیگ برتر را هم تجربه کردند به سایت گل می گوید:

«هرچند این بازی دوستانه است، اما فکر می کنم تیم ما یک محک خوب و بسیار جدی برای پرسپولیس خواهد بود که خودش را آماده لیگ قهرمانان آسیا می کند. نکته مهم این است که هر دو تیم فوتبال بازی می کنند و همین موضوع جذابیت و زیبایی این دیدار را بیشتر خواهد کرد.

نیکبخت: به رختکن پرسپولیس می روم

من بعد از جدایی از پرسپولیس با پیراهن صبا مقابل این تیم بازی کردم و حالا هم این مسابقه یک تجدید دیدار است. به هر حال اینکه من بعضی از دوستانم را بعد از چندسال می بینم جالب است و خوشحالم که مقابل پرسپولیس بازی می کنم».

نیکبخت تاکید می کند که از دیدن دوباره مصطفی دنیزلی هم خوشحال است:

«من خاطرات خوبی با این مربی دارم و خوشحالم که او را می بینم. درست است که پرسپولیس با دنیزلی جام نگرفت. اما آن زمان فوتبال بسیار خوبی را به نمایش می گذاشتیم. من در آن سال ها خیلی چیزها از دنیزلی یاد گرفتم و قبل از بازی حتما به سمت او خواهم رفت. من حتی به رختکن پرسپولیس می روم تا با بعضی از دوستانم دیدار دوباره ای داشته باشم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج