۱۷۸۹۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

مدیر عامل تراکتورسازی تبریز:

برای احقاق حق تراکتور به AFC میرویم

آقای ترکی سال قبل در داوری تراکتورسازی - استقلال در همین ورزشگاه دو گل تراکتورسازی را نادیده گرفت و این بار با عملکرد خود نه تنها حیثیت داوری بلکه عدالت و جوانمردی را هم زیر پا گذاشت.

برنا: محمد حسین جعفری گفت: برای احقاق حق پایمال شده تراکتورسازی به AFC مراجعه می کنیم.

مدیر عامل تراکتورسازی تبریز پس از باخت روز گذشته این تیم مقابل استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز در جمع خبرنگران ضمن بیان این مطلب افزود:حال که کار به اینجا کشیده است و عملا امیدی به اصلاح داوری در حق تراکتورسازی نیست پیگیری حقوقی کلیه بازیهای امسال را که با اشتباهات داوری موجب از دست رفتن امتیازات شده است از طریق کنفدراسیون آسیا انجام خواهم داد حتی اگر کمیته داوران بخواهند در زمین از تراکتورسازی انتقام بگیرند.

وی تصریح کرد:تراکتورسازی که امروز برای کسب سه امتیاز صف آرایی کرده بود و اراده خود را بر حریف تحمیل نموده بود به علت عنایت ویژه آقای ترکی سه امتیاز را از دست داد.

جعفری اظهار داشت:این در حالی بود که آقای ترکی سال قبل در داوری تراکتورسازی- استقلال در همین ورزشگاه دو گل تراکتورسازی را نادیده گرفت و این بار با عملکرد خود نه تنها حیثیت داوری بلکه عدالت و جوانمردی را هم زیر پا گذاشت.

وی اضافه کرد:تصمیم اشتباه او که تاثیر صد در صد در نتیجه بازی داشت باعث شد لطف ایشان به استقلال همچنان ادامه یابد.

مدیر عامل تراکتور سازی خاطر نشان کرد: در این فصل حدود ۱۰ امتیاز از تراکتورسازی به لحاظ اشتباهات داوری از دست رفته است و هر بار تراکتور محکوم شده است این عملکرد نشان می دهد مدیریت در وضع داوری بسیار اسف بار است هر چند آقای تاج بعد از این بازی با من تماس گرفت و از داوری بازی شدیدا انتقاد کرد اما این التیام بخش احساسات بیش از ۶۰ هزار تماشاگر و صدها هزار نفر علاقمند به تراکتور نیست.آیا وقت آن نرسیده است مسئولین کمیته داوری استعفای خود را تقدیم کنند؟ و این ننگ را ادامه ندهند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • فرهاد

      با تشكر از مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي تراكتورسازي،بايد مطلبي را به اطلاع عزيزان برسانم و آن اينكه:نه تنها تراكتورسازي بلكه كليه باشگاههاي شهرستاني هميشه تحت سلطه دو باشگاه پيروزي و استقلال بوده اند و هميشه داوري ها و كمكهاي مالي و بسياري از مسائل كه خود براي همه عزيزان مشخص مي باشد.تيمي كه ميداند نميتواند در برابر يك تيم قوي شهرستاني نتيجه بگيرد دست به كارهايي ميزند كه در هيچ جاي دنيا وجود ندارد.
      داوري ايران سرتاپا داراي مشكل مي باشد و بايد براي اين معزل دست به دامان AFCو فيفا شويم تا براي مدتي از اين انحصار طلبي فوتبال در كشور ما به مرور از بين برود.تراكتور يك تيم قدرتمند است و يك داور ضعيف در عرصه بين المللي نمي تواند جلوي پيشرفت اين تيم را بگيرد.ما مصرانه از جناب جعفري مي خواهيم حق تراكتور را بگيرد در غير اينصورت تمامي هواداران به گونه اي ديگر اعتراض خود را اعلام خواهند داشت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج