۱۷۷۷۴۶
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

اولتیماتوم‌ دوباره به‌ سیم‌ کارت‌ های‌ بی‌ هویت

پس از یکبار تمدید آخرین مهلت قطع سیم‌کارت‌های بی‌هویت، ۲۲ بهمن ماه آخرین مهلت مالکان سیم‌کارت‌های بی‌هویت برای ارسال کد ملی است.

خبرگزاری فارس: پس از یکبار تمدید آخرین مهلت قطع سیم‌کارت‌های بی‌هویت، ۲۲ بهمن ماه آخرین مهلت مالکان سیم‌کارت‌های بی‌هویت برای ارسال کد ملی است.

قرار بود ارتباط سیم‌کارت‌های بی‌هویت که اطلاعات مالکان آنها به صورت ناقص در اپراتورهای تلفن همراه به ثبت رسیده، از ۱۵ بهمن ماه قطع شود؛ اما در موعد مقرر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تمدید یک هفته‌ای آخرین مهلت خبر داد و اعلام کرد که مالکان سیم کارت‌هایی که کد ملی خود را به اپراتورها ارائه نکرده باشند، تا ۲۲ بهمن فرصت دارند تا نسبت به این کار اقدام کنند و در غیر این صورت سیم‌کارتشان قطع خواهد شد.

پیش از این گفته شده بود تعداد سیم‌کارت بی‌هویت و بدون کد ملی یکی از اپراتورها ۸ میلیون سیم کارت‌ است. به گفته معاون رگولاتوری نیز هر دو اپراتور به یک اندازه سیم‌کارت بی‌هویت دارند که از مجموع سیم کارت‌های بی هویت تاکنون ۲۵ درصد ثبت هویت شده است. در مجموع حدود ۶۰ میلیون سیم‌کارت فعال در کشور وجود دارد.

بر این اساس مشترکان همراه اول باید کد ملی خود را به شماره ۸۹۸۰ و مشترکان ایرانسل باید کد ملی را به شماره ۲۷۲ ارسال کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • کاربر

      من که تا حالا بیشتر از ده بار کدملی رو فرستادم باز پیام میاد ثبت نشده لطفا بفرستید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج