۱۷۱۸۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نمی دانم هواداران دنبال چه چیزی هستند

مظلومی: با رفتن مجیدی دچار مشکل شده ایم

سرمربی استقلال پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان گفت: «با تغییر سیستم در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم اما حریف خوب دفاع کرد و اجازه ایجاد موقعیت را نداد».

برترین ها به نقل از تماشا : سرمربی استقلال پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر مس کرمان گفت: «با تغییر سیستم در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم اما حریف خوب دفاع کرد و اجازه ایجاد موقعیت را نداد».

پرویز مظلومی ادامه داد: «بازی گره خورده بود. تیم حریف بسته بازی می کرد و از مرکز زمین پرس را انجام می داد. تیم ما هم خوب بازی نکرد و امروز شرایط برد را نداشتیم. هرچند می توانستیم به تساوی دست پیدا کنیم اما داور یک پنالتی مسلم ما را دید و نگرفت».

مظلومی گفت «با اینکه نیمه دوم در تیم تغییر ایجاد کردیم و سیستم را به ۲-۴-۴ تغییر دادیم اما نتوانستیم برنامه هایمان را به خوبی اجرا کنیم». مظلومی درباره نبود فرهاد مجیدی و تاثیر آن بر عملکرد استقلال گفت: «راجع به فرهاد مجیدی صحبت های زیادی شده است و نباید به گذشته فکر کرد و باید به آینده فکر کنیم تا این اتفاق نیفتد. من موافقم که در گلزنی دچار مشکل شده ایم».

سرمربی استقلال درباره نتایجی که تیم های تعقیب کننده استقلال گرفته اند و نزدیک شدن آنها به این تیم گفت: «راه طولانی در پیش داریم. فعلا تنها سه بازی از نیم فصل دوم گذشته است و می توانیم جبران کنیم. شاید بازیکنان ما از اینکه حریفان شان امروز پیروز شده بودند، دچار استرس شده بودند. ان شاءالله در بازی های آینده بتوانند جبران کنند».

او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید چرا از زندی به جای ساموئل استفاده نکرد، گفت: «زندی هم بیشتر در وسط مورد استفاده قرار می گیرد و ساموئل بازیکنی است که هافبک چپ بازی کرده است و زمان لازم دارد که در تیم جا بیفتد». مظلومی درباره مصدومان استقلال و به بازی گرفتن آنها گفت: «از دیروز کم کم شروع کردیم و از بازیکنان مان که مصدوم بودند، استفاده کردیم. تیموریان نیز دو هفته دیگر به ما ملحق می شود. خط هافبک ما با آندرانیک جا افتاده بود. امروز هم به خسرو حیدری و میداودی بازی دادیم. باید به این بازیکنان کم کم بازی دهیم تا بتوانیم در آینده از آنها استفاده کنیم».

مظلومی درباره اعتراض تماشاگران استقلال هم گفت: «با یک باخت خانگی همه چیز را فراموش می کنند ما چهار دربی را بردیم و در صدر جدول هستیم. نمی دانم هواداران دنبال چه چیزی هستند ما باختیم و مقصر خودمان هستیم؛ از من گرفته تا تمام بازیکنان، باید تلاش مان را بیشتر کنیم. تیم ما اصلا در نیمه دوم خوب نبود و من به عنوان یک مربی این مشکل را و مشکل گلزنی استقلال را حل کنم».


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مظلومی: با رفتن مجیدی دچار مشکل شده ایم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج