برگزاری کنفرانس بینالمللی برند در تهران
نهمین کنفرانس بینالمللی برند، پانزدهم دیماه امسال به مدت ۲ روز در تهران برگزار میشود.
توسعه و ترویج دانش مدیریت برند از اهداف نهمین کنفرانس بینالمللی برند در ایران است؛ این برنامه به دنبال ایجاد ارتباط و تعامل بین سرمایهگذاران و صاحبان برند و تبین اهمیت برند و برندسازی است.
نقش و جایگاه برندسازی در تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی و توسعه صادرات، برندسازی و حفظ جایگاه برند در دوره رکورد تورمی اقتصادی، اهمیت برندسازی در حوزه حمل و نقل، نقش و جایگاه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در اقتصاد مقاومتی با محوریت توسعه صادرات از محورهای اصلی این کنفرانس است.
همچنین در این کنفرانس جایگاه برندهای صنعت غذا و کشاورزی در برندسازی ملی برای توسعه صادرات، توسعه و بهبود فضای کسب و کار با ارتقای جایگاه برندهای ملی و برندینگ شهری و برندسازی در صنعت گردشگری و جایگاه آن در جذب سرمایهگذار خارجی نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
ارایه مقالههای تخصصی در حوزه برند، برگزاری نمایشگاه جانبی، کارگاهها و پنلهای تخصصی ویژه و کاربردی از دیگر بخشهای مهم این کنفرانس است.
گفتنی است در این برنامه تندیس برندهای موفق در اقتصاد مقاومتی اعطا میشود؛ همچنین طرحهای مسئولیتپذیری اجتماعی شرکتی برندها به منظور تقدیر از برندهای برتر بررسی میشود.
کنفرانس بینالمللی برند در ایران به همت شرکت پژوهش رهیافت برگزار میشود.
ارسال نظر