۱۵۶۶۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اگر مایلی‌ کهن جرات دارد اسم من را بیاورد !

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در واکنش اظهارت محمد مایلی‌کهن با بیان اینکه اگر مایلی‌کهن جرات دارد یک بار اسم من را بیاورد و چنین حرفهایی را بزند،گفت: او حرفهایی زده که من به شما ثابت می کنم ۹۰ درصد آن دروغ است!

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در واکنش اظهارت محمد مایلی‌کهن با بیان اینکه اگر مایلی‌کهن جرات دارد یک بار اسم من را بیاورد و چنین حرفهایی را بزند،گفت: او حرفهایی زده که من به شما ثابت می کنم ۹۰ درصد آن دروغ است!

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار عصر امروز دوشنبه تیمهای فوتبال شاهین بوشهر و راه آهن که با تساوی بدون گل در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به پایان رسید، گفت:

هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و بازی متعادلی بود. در مجموع نتیجه عادلانه بود. اگر هوشمندانه تر عمل می کردیم حتی می توانستیم بازی را ببریم.

وی افزود: تا پایان نیم فصل هیچ تیمی نتوانسته به تیم ما فشار آنچنانی وارد کند و می خواهیم از دور برگشت بردهای خود را شروع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در خصوص جدایی ستار زارع از این تیم گفت: صحبت هایی مطرح شده که ما ستار زارع را اخراج کرده ایم که به هیچ وجه صحت ندارد بلکه وی به دلیل روابط و وابستگی خانوادگی زیادی که دارد خودش از تیم ما جدا شد تا بتواند نزدیک خانواده اش در شیراز باشد.

وی در خصوص اظهارات اخیر مایلی کهن ( که در گفتگوی ویژه با خبرگزاری مهر صورت گرفته بود ) تاکید کرد:

اگرمایلی کهن جرات دارد یک بار اسم من را بیاورد و چنین حرفهایی را بزند. متاسفانه وی در مصاحبه های قبلی خود حرفهایی زده که من به شما ثابت می کنم ۹۰ درصد آن دروغ است.

دایی تصریح کرد: مصاحبه ای که وی اخیرا انجام داده چرندیات زیادی در آن وجود دارد. او در واقع به ۵۰ خانواده ای که در تولیدی من کار می کنند توهین کرده است. شما طرز لباس پوشیدن وی را ببینید و طرز لباس پوشیدن دایی را.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با اعلام اینکه همه گذشته من را می دانند که من از جنس بنجل استفاده نمی کنم اظهار داشت: ایشان هر چند وقت یک بار خودش را نشان می دهد و فقط علیه من مصاحبه می کند من از خدا می خواهم که همه مریض ها را شفا دهد!

دایی با اشاره به اینکه با راه آهن قرارداد دارم و در این تیم می مانم گفت: صحبت هایی که در برخی از رسانه ها در چند وقت اخیر مبنی بر پیوستن من به تیم پرسپولیس مطرح می شود به هیچ وجه صحت ندارد.

وی در خاتمه در خصوص اینکه در اول فصل برای هدایت تیم شاهین پیشنهاد داشته اما آن را رد کرده است تاکید کرد: من تیم شاهین و هواداران آن را خیلی دوست دارم اما شرایط کاری من اجازه نمی دهد که در بوشهر باشم اما اگر یک روز مشکلات و شرایط کاری من درست شود افتخار می کنم که به مردم بوشهر خدمت کنم.


منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

اگر مایلی‌ کهن جرات دارد اسم من را بیاورد !


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج