۱۵۴۵۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۲/۵ تا ۳/۷ میلیون دلار! دنیزلی چقدر میخواهد؟!

دنیزلی نشد دونادونی را می آوریم تهران!

در مذاکراتی که رویانیان با دنیزلی داشت، همه چیز بر طبق پیش بینی های مدیرعامل پرسپولیس پیش نرفت و گفته می شود دنیزلی یک پیشنهاد سنگین مالی را مقابل باشگاه پرسپولیس قرار داد.

برترین ها به نقل از تماشا: در مذاکراتی که رویانیان با دنیزلی داشت، همه چیز بر طبق پیش بینی های مدیرعامل پرسپولیس پیش نرفت و گفته می شود دنیزلی یک پیشنهاد سنگین مالی را مقابل باشگاه پرسپولیس قرار داد. شنیده می شود او در صحبت هایی که با رویانیان داشت به او گفت که برای هر فصل مبلغ ۲/۵ میلیون دلار از پرسپولیس می خواهد و این باشگاه برای یک فصل و نیم باید سه میلیون و هفتصد و پنجاه هزار دلار به او بدهد. البته دنیزلی حاضر است ۲۵۰ هزار دلار هم تخفیف بدهد ولی در جلسه با رویانیان تاکید کرد که اصلا حاضر نیست کمتر از ۳/۵ میلیون دلار بگیرد.

او به مدیرعامل پرسپولیس گفت: «فعلا حاضر نیستم به تهران بیایم و اگر با پیشنهادم موافقت کردید، خبرم کنید». این روزها دیگر دلار مثل سال های گذشته در ایران با قیمت هزار تومان معامله نمی شود و در حال حاضر به صورت میانگین، هر دلار به پول ایران حدودا ۱۳۰۰ تومان است.

با این شرایط باشگاه پرسپولیس برای آوردن دنیزلی به ایران باید چهارمیلیارد و پانصد و پنچاه میلیون تومان به دنیزلی پول بدهد و اگر هزینه حضور یک دستیار ترکیه ای و هزینه های این مربی در تهران را هم مدنظر قرار دهیم، باید گفت حضور آقامصطفی در پرسپولیس پنج میلیارد تومان هزینه خواهد داشت. این باشگاه به طور حتم توان پرداخت چنین پولی را به دنیزلی ندارد و رویانیان در آخرین مذاکره اش با این مربی اعلام کرد که باشگاه پرسپولیس فقط تا دو میلیون دلار می تواند به او پول بدهد.

مطمئنا پرداخت چنین مبلغی به دنیزلی دوباره صدای خیلی ها را درمی آورد. این در حالی است که رویانیان هم به دلیل جایگاه سیاسی خود حاضر نیست در سیبل انتقادها قرار بگیرد. البته برخی از منابع نزدیک به باشگاه معتقدند این شایعات صحت ندارد و نزدیکان دنیزلی قصد دارند قیمت او را بالا ببرند. آنها خبر می دهند کل مبلغ دنیزلی برای یک فصل و نیم کمتر از ۲/۵ میلیون دلار است اما باشگاه پرسپولیس می خواهد رقم را به زیر ۲ میلیون دلار بیاورید.

مبلغ قرارداد دنیزلی تنها مشکل پرسپولیس نیست. این مربی برای آمدن به ایران در همان ابتدای کار مبلغ قابل توجهی را می خواهد. در ضمن یکی دیگر از شرط های آقامصطفی این است که مالیات مربوط به پول قرارداد او به طور کامل برعهده باشگاه پرسپولیس باشد. مطمئنا باشگاه پرسپولیس با این شرایط به هیچ عنوان نمی تواند امیدوار به آوردن دنیزلی باشد مگر اینکه این مربی ترکیه ای به طرز معجزه آسایی، خواسته های مالی اش را کم کند.

وقتی بحث حضور دنیزلی در پرسپولیس مطرح شد، بسیاری از بازیکنان قدیمی این تیم که سابقه کارکردن با او را داشتند، تاکید کردند که دنیزلی می تواند پرسپولیس را از این بحران خارج کند. حتی هواداران تیم سرخ پوش تهرانی که خاطرات خوبی از نمایش بازی های تیم دنیزلی داشتند، امیدوارند این مربی به تهران بیاید ولی با این شرایط وقوع چنین اتفاقی غیرممکن است.

در این میان بحث حضور دنیزلی در تیم های ترکیه ای هم شنیده می شود که ظاهرا بشیکتاش جدی تر است. البته بشیکتاش با مربیگری کارلوس کارواهال در لیگ ترکیه در رده سوم قرار دارد و فقط دو امتیاز از تیم صدرنشین یعنی گالاتاسرای کمتر دارد.

با این شرایط بعید به نظر می رسد بشیکتاش به فکر تغییر مربی باشد. در ضمن گالاتاسرای و فنرباغچه هم تیم های اول و دوم هستند که تغییری در کادر فنی خود ایجاد نخواهند کرد. با این شرایط شاید آقامصطفی همچنان بدون تیم بماند تا اینکه یک پیشنهاد جالب دریافت کند.

رویانیان: دنیزلی پایان هفته جواب می دهد

محمد رویانیان، بعد از بازگشت از ترکیه درمورد مذاکراتش با مصطفی دنیزلی گفت: «از یک ماه گذشته مذاکراتی را با پنج گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس انجام داده بودیم که هم اکنون دو گزینه برای نیم فصل، آماده همکاری هستند. من برای مذاکره با دنیزلی به ترکیه سفر کردم و در آنجا مذاکرات خوبی را انجام دادیم. قرار شد ایشان تا پایان هفته جواب قطعی بدهد که پس از دریافت جواب از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد»

رویانیان درمورد دایی هم گفت: «سیاست همیشگی ما در باشگاه پرسپولیس ارزش نهادن به جایگاه پیشکسوتان پرسپولیس است بنابراین قصد داریم در آینده نزدیک به پاس گرامیداشت جایگاه این اسطوره فوتبال در عرصه های بین المللی و داخلی تقدیر ویژه ای را از او به عمل آوریم». او همچنین با تقدیر از علی دایی به عنوان یک چهره بین المللی و ملی در عرصه فوتبال کشور، گفت: «دایی آقای گل جهان و اسطوره تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است که زحمات زیادی برای فوتبال کشورمان و باشگاه بزرگ پرسپولیس در کسوت بازیکن و مربی کشیده است».

رویانیان تماشاگر ویژه بازی بشیکتاش و استوک

محمد رویانیان چهارشنبه شب میهمان قسمت VIP ورزشگاه اختصاصی بشیکتاش در استانبول، محل برگزاری دیدار تیم های بشیکتاش ترکیه و استوک سیتی انگلیس از سری مسابقات جام یوفا بود. مدیرعامل پرسپولیس به دعوت مصطفی دنیزلی کاندیدای سرمربیگری پرسپولیس، به تماشای این دیدار رفت. این دیدار با حساب ۳ بر یک به سود بشیکتاش خاتمه یافت.

باشگاه پرسپولیس: جمال حاجی منتظر جواب است

دنیزلی نشد دونادونی را می آوریم تهران

کشمکش ها و خبرهای متناقض در خصوص انتخاب جانشین حمید استیلی هنوز ادامه دارد. در میان سرمربیان مورد نظر باشگاه پرسپولیس، مصطفی دنیزلی اصلی ترین گزینه محسوب می شود و دو طرف جلسات متعددی را هم با یکدیگر برگزار کرده اند. با این حال هنوز هم این احتمال وجود دارد که این سرمربی ترکیه ای بر سر مباحث مالی با محمد رویانیان به توافق نرسد.

یکی از مدیران باشگاه به تماشا گفت اگر دنیزلی سرمربی پرسپولیس نشود، مذاکرات با دونادونی آغاز می شود؛ «فعلا به دنبال دنیزلی هستیم تا بتوانیم با برطرف کردن مشکلات پیش رو، با او قرارداد ببندیم. با این حال اگر نتوانیم با این مربی به توافق برسیم «دونادونی»، مربی ایتالیایی، برای مذاکره به تهران می آید». این درحالی است که پرسپولیس یک ماه پیش و در روزهایی که حمید استیلی را به عنوان سرمربی روی نیمکت داشت، با جمال حاجی مذاکراتش را انجام داده بود و حتی این مربی به ایران هم آمده بود.

نکته جالب اینکه دو طرف خیلی زود با هم به توافق می رسند و قرار می شود جمال حاجی کارش را با پرسپولیس آغاز کند، اما درست در همان زمان بود که دنیزلی چراغ سبز خودش را به باشگاه پرسپولیس نشان داد. همین مسئله باعث شد رویانیان از حاجی بخواهد منتظر پاسخ پرسپولیس بماند. با این شرایط درصورتی که مذاکرات پرسپولیسی ها با دنیزلی یا دونادونی به مشکل بخورد، جمال حاجی به عنوان سرمربی روی نیمکت می نشیند.


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دنیزلی نشد دونادونی را می آوریم تهران!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج