۱۱۷۹۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ورود ۵ محصول جدید به بازار فناوری +عکس

دنیای تکنولوژی در هفته ای که گذشت، سرشار از خبرهای جذاب و متنوع فناوری بود. در این اخبار، معرفی تکنولوژی های جدید بیش از هر خبر دیگری می درخشید.

خبرگزاری مهر: دنیای تکنولوژی در هفته ای که گذشت، سرشار از خبرهای جذاب و متنوع فناوری بود. در این اخبار، معرفی تکنولوژی های جدید بیش از هر خبر دیگری می درخشید.

در مطلب زیر می توانید تکنولوژی های معرفی شده برتر هفته اخیر را مشاهده کنید:

فایر فون اسپیس، گوشی هوشمند آمازون

گوشی هوشمند آمازون با نام Amazon Fire Phone از اواخر ژوئن(اوایل تیرماه سال جاری) به بازار ارائه خواهد شد.

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری +عکس

از ویژگی های این گوشی می توان به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی، رزولیشن بالای صفحه نمایش و تراکم پیکسل، رم ۲ گیگا بایتی و همینطور ۴ دوربین در ۴ گوشه خود و با پردازشی بالا اشاره کرد که می تواند نگاه کاربر را دنبال کند.

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری +عکس

دوربین ها زاویه دید ۱۲۰ درجه داشته و در این گوشی جدید قابلیت "پرسپکتیو پویا" به کاربر اجازه می دهد تا با چرخاندن گوشی صفحات آن را ورق زده یا بازی کند. این گوشی از امکانات سخت افزاری فوق العاده ای برخوردار است که می تواند این گوشی را وارد رقابت با برترین برندهای گوشی کند.

دوربین دیجیتال پاناسونیک لومیکس

این دوربین به همراه باتری و کارت حافظه دارای وزن ۵۴۰ گرم، حسگر Live MOS ۱۵.۱ مگاپیکسل، لنز ۶۰۰-۲۵ میلیمتر و قدرت فیلمبرداری در ابعاد فول اچ دی، سرعت شاتر از ۱.۲۰۰۰ ثانیه تا ۶۰ ثانیه و صفحه نمایش ۳ اینچ با رزولوشن ۴۶۰,۰۰۰ پیکسلLive View را داراست.

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری +عکس

اسمارت واچ، ساعت هوشمند سامسونگ

در روزهای گذشته خبری مبنی بر تولید و عرضه ساعتی توسط کارخانه اپل با نام "آی واچ" منتشر شد. اما سامسونگ نیز از غافله باز نمانده و خبر از خروجی ساعتی با نام "اسمارت واچ" را منتشر کرده است.

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری +عکس

اطلاعات کامل و دقیقی از این ساعت هنوز منتشر نشده اما بنا به گزارشات اولیه پیش بینی می شود که این ساعت قادر به متحول کردن بازار فناوری های مدرن خواهد بود و عمر زیادی را برای باتری آن تخمین زده اند. طراحی این ساعت بسیار جذاب و زیباست. این ساعت همانند یک دست بند بوده که دارای قابلیت های فناوری بالایی است.

سه تبلت جدید ال.جی

اگر به دنبال خرید تبلت هستید باید بدانید که ال.جی در هفته اخیر از سه تبلت جدید رو نمایی کرده است. تبلت های جدید عبارتند از G Pad ۷.۰, G Pad ۸.۰, Pad ۱۰.۱ G این سه تبلت تا حدودی از یکدیگر متفاوت هستند اما دارای ساختارهای یکسانی هستند. از قابلیت های این تبلت می توان به صفحه نمایش ۷ اینچی از نوع IPS و با پشتیبانی رزولوشن۱۲۸۰x۸۰۰ اشاره کرد.

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری +عکس

Sony Xperia Z۲

این گوشی دارای ۲۰.۷ پیکسل و حسگری است که از تلفن های همراه استاندارد ۳۰ % بزرگتر است تا با این ویژگی بتواند با دوربین های دیجیتالی برابری کند. این گوشی می تواند تصاویر فوق العاده ای را به ثبت برساند. صفحه نمایش این گوشی ۵.۲ اینچی بوده و دارای رزولوشن۱۹۲۰x۱۰۸۰ است.

ورود 5 محصول جدید به بازار فناوری +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج