۱۰۹۸۹۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حسيني: با تصميم کي‌روش بازي نکردم

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازي مقابل بلاروس تيم ملي را تا حدودي به اهدافش رساند.

خبرگزاری فارس: سيد جلال حسيني ابتدا در خصوص اردوي اتريش اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي کي‌روش پس از اردوي آفريقاي جنوبي در اردوي اتريش تمرينات‌مان نسبت به قبل بيشتر روي هماهنگي تيمي رفت و قطعا اين دو اردو که به نظر من خيلي از مشکلات تيم ملي را حل خواهد کرد در آينده دست ما را خواهد گرفت.

وي افزود: بالاخره همين که بچه‌ها دور يکديگر جمع شدند و بيشتر کنار همديگر هستند باعث مي‌شود تا يکدلي در تيم چند برابر شود. ما بايد در مسابقاتي به نام جام جهاني شرکت کنيم که اولين رمز موفقيت در آن يکدلي است.

حسيني درباره بازي دوستانه تيم ملي با بلاروس و تساوي بدون گل نيز گفت‌: ابتدا خدا را شکر مي‌کنم که بالاخره همه بچه‌ها در تيم ملي جمع شدند و تقريبا به غير از مسعود شجاعي همه کنار يکديگر تمريناتشان را انجام مي‌دهند. بالاخره نبود بازيکنان در اردوهاي قبلي شايد کمي کادر فني را نگران کرده بود اما اکنون همه چيز بهتر شده و اميدوارم در اين فاصله کم تا جام‌جهاني به شرايط ايده‌آل تيمي برسيم.

وي درباره غيبتش در بازي مقابل بلاروس نيز گفت: بالاخره ما به غير نيجريه و آرژانتين بازي سختي هم مقابل بوسني داريم. بلاروس تيم بدي نبود و ما قطعا در اين بازي‌ها به دنبال اين هستيم تا با هم‌گروه‌هايمان در جام‌جهاني بيشتر اشنا شويم. بالاخره بچه‌ها از زير تمرينات فشرده بدنسازي خارج شده بودند و به نظرم کم‌کم در حال رسيدن به آمادگي کامل هستند.

وي افزود: ما از هيچ کدام از بازي‌هاي تدارکاتي که انجام مي‌دهيم ضرر نمي‌کنيم چون همان‌طور که قبلا گفتم برد و باخت ارزشي ندارد و مهم اين است که بچه‌ها کنار يکديگر بازي کنند. من با دستور کي‌روش قرار شد در ديدار مقابل بلاروس به ميدان نروم.

حسيني در پايان درباره ارزيابي هم‌گروه‌هاي‌مان در جام جهاني ۲۰۱۴ گفت: کار بسيار سختي داريم. با آناليزهايي که داشته‌ايم مي‌دانيم با بهترين تيم‌ها مخصوصا در هجوم‌ها طرف هستيم و فقط نبايد به يک يا دو بازيکن مثل ژکو و سايرين فکر کنيم بلکه همه بازيکنان تيم هايي که همگروه ما هستند بسيار خطرناکند وبا توجه به برنامه‌هايي که براي بازي مقابل ما دارند خيلي بايد تلاش کنيم تا مقابل‌شان با قدرت بازي کنيم. البته به نظرم براي رسيدن به اين موفقيت اردوي آفريقاي جنوبي و حتي اتريش خيلي به ما مي‌تواند کمک کند که تا الان هم اين اتفاق افتاده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج