۱۰۵۷۰۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گرت بيل: براي بازي برابر بايرن آماده‌ام

گرت بيل بازيکن تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا اعلام کرد براي بازي برابر بايرن مونيخ در ديدار برگشت از مرحله نيمه پاياني ليگ قهرمانان اروپا که سه شنبه برگزار خواهد شد آمادگي دارد.

ورزش سه: بيل به علت سرماخوردگي در ديدار شنبه رئال مادريد برابر اوساسونا که در چارچوب رقابتهاي هفته سي و پنجم ليگ دسته اول فوتبال اسپانيا (لاليگا) برگزار شد و به پيروزي چهار بر صفر رئال انجاميد غايب بود.

بازيکن ولزي رئال مادريد روز دوشنبه گفت :« حالم خوب است و در روزهاي اخير تمرين کردم و اميدوارم فردا (سه شنبه) بازي کنم. ما براي ارائه بهترين بازي خود آمادگي داريم و هنوز نمي توانيم به صعود به ديدار پاياني مطمئن باشيم.»

رئال مادريد که براي کسب دهمين عنوان قهرماني خود در اين رقابتها تلاش مي کند چهارشنبه گذشته در ديدار رفت بايرن مونيخ را با يک گل شکست داد.

بيل روز شنبه برابر اوساسونا بازي نکرد اما پيش بيني مي شود در مونيخ از ابتدا در کنار کريستيانو رونالدو که دو گل برابر اوساسونا به ثمر رساند بازي کند.

پيش بيني مي شود بايرن مونيخ براي به هدف رساندن بيش از يک گل حملات خود را از ابتدا بر روي دروازه رئال آغاز کند و رئال نيز تلاش خواهد کرد انتقام شکست دو سال پيش در همين مرحله را که در ضربات پنالتي مغلوب بايرن شد بگيرد.

کارلو آنچلوتي سرمربي ايتاليايي رئال مادريد به خبرنگاران گفت :« برتري نسبي داريم و مي دانيم که ديدار فردا بسيار سخت خواهد بود. احمقانه است اگر فکر کنيم که عملا به مرحله بعد صعود کرده ايم.»

آنچلوتي همچنين گفت پيش بيني مي کند بايرن همانند ديدار رفت بار ديگر براي در اختيار داشتن بازي تلاش کند و براي همين رئال به ضد حملات خود تکيه دارد.

ميزان در اختيار داشتن توپ توسط بايرن در مادريد به ۶۵ درصد رسيد و بايرن در نيمه نخست نيز به تنهايي ۷۸ درصد زمان بازي را در اختيار داشت اما اين مسئله نتوانست بايرن را پيروز کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج