۱۰۲۲۸۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال نه برای پدر من است و نه برای فتح‌الله‌زاده

عمران‌زاده: مشکل روحی داریم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال نه برای پدر من است و نه برای فتح‌الله‌زاده و آنهایی که صاحب این تیم هستند باید بیایند و فکری به حال مشکلات ما کنند.

خبرگزاری تسنیم: حنیف عمران‌زاده در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال پیش از دیدار با الشباب عربستان اظهار داشت: تیم الشباب در زمین خود بازی می‌کند و تیم خوبی است که اکنون در صدر جدول گروه ما قرار گرفته است.

وی افزود: الشبابی‌ها در بازی رفت ما را در ورزشگاه آزادی شکست دادند و به همین دلیل بازی در عربستان برای ما بازی مرگ و زندگی محسوب می‌شود. بچه‌ها باید تلاش کنند تا در این بازی پیروز شویم و اگر بگوییم بعد از پنجم شدن در لیگ مشکل روحی نداریم، دروغ گفته‌ام.

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال اعلام کرده تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید بدون ملی‌پوشان خود در ۲ هفته پایانی این مسابقات حاضر شوند، گفت: اگر قرار باشد بدون ملی‌پوشان بازی کنیم، بازیکنی نداریم. ملی‌پوشان بروند، ۴ مصدوم داریم و یک بازیکن هم محروم است که اینگونه ستار همدانی و ایمان عالمی باید در ترکیب قرار بگیرند! بهتر است آنهایی که این تصمیمات را می‌گیرند منافع ملی را هم در نظر بگیرند.

عمران‌زاده درباره اینکه گفته می‌شود قرار است ریز قراردادهای تیم استقلال به زودی اعلام شود، اظهار داشت: بعد از بازی با تراکتورسازی در مورد مبلغ قراردادم صحبت کردم. البته یک روزنامه و یک سایت هم در خصوص قراردادهای ما مطالبی نوشته بودند که کذب بود. من خودم بعد از بازی آخر گفتم که چقدر دریافت کرده‌ام و چقدر طلبکارم.

وی در واکنش به اینکه باشگاه استقلال ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه بابت ناکامی‌های آنها در لیگ کسر کرده است، خاطرنشان کرد: جریمه چیزی است که مدیرعامل در نظر گرفته و کاری هم نمی‌توانیم انجام دهیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال با اشاره به حضور این تیم در رتبه پنجم جدول، گفت: پنجمی در لیگ برتر حق‌مان نبود و نباید در این رتبه قرار می‌گرفتیم. ما در نیم فصل دوم خوب نبودیم و تیم‌مان مانند سرطانی‌ها بود. مشکلات‌مان مانند سرطان شده بود و به یک باره بیرون زد. مشکلات استقلال به مراتب بیشتر از پرسپولیس بود و حتی از آنها کمتر دریافتی داشتیم.

عمران‌زاده در پاسخ به این سؤال که مقصر مشکلات استقلال را وزارت ورزش می‌داند یا شخص و گروهی دیگر، عنوان کرد: مقصر پدر من که نیست! تیم برای وزارت ورزش است و آنها مقصر هستند. استقلال نه برای پدر من است و نه برای فتح‌الله‌زاده و آنهایی که صاحب این تیم هستند باید بیایند و فکری به حال مشکلات ما کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • kerza

      آقای عمران زاده یادته!!! درپاسخ خبرنگاری در مورد قهرمانی نیم فصل پرسپولیس چی گفتی!!! البته اگه مصاحبه را تکذیب نکنی!! گفتی به قهرمان نیم فصل جام نمی دن، جام قهرمانی اونیه که ما آخر فصل بالای سر می بریم!!
      راستی شما که مدام در زمان بی پولی دست به دامن افراد سیاسی و اقتصادی می شین و می گین که چون ما نماینده کشور هستید باید بادیدملی به مشکلاتش نگاه شود !! پس چراتیم شما روی پیراهنش پرچم کشورحک نشده!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج