۱۴۶۴۴۷۷
۱۳۱۰
۱۳۱۰
پ

اورونوف به شدت از باشگاه پرسپولیس دلخور شد

هافبک ملی پوش پرسپولیس نسبت به شکایت این باشگاه از فدراسیون ازبکستان بابت تشدید مصدومیت او ناراحت است.

خبرگزاری مهر: تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تن به شکست یک بر صفر مقابل السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا داد که علاوه بر محمدحسین کنعانی زادگان، اوستون ارونوف را هم در اختیار نداشت.

اورونوف به شدت از باشگاه پرسپولیس دلخور شد

هافبک تیم ملی ازبکستان با وجود اعلام پزشکان پرسپولیس در ترکیب ازبک‌ها مقابل ایران برای ۲۹ دقیقه بازی کرد تا همین امر باعث تشدید مصدومیت او و عدم حضورش در بازی با السد شود.

از این رو باشگاه پرسپولیس تصمیم به شکایت از فدراسیون فوتبال ازبکستان بابت استفاده از ارونوف و تشدید مصدومیت او شدند تا غرامتی را بابت او از فیفا دریافت کنند.

همین امر با دلخوری ارونوف همراه شده است تا او خواهان عدم ثبت این شکایت از ازبکستان شود. هافبک تیم ملی ازبکستان که در پایان فصل قراردادش با پرسپولیس به اتمام می‌رسد می‌خواهد به تعامل با باشگاه در این خصوص برسد تا فدراسیون ازبکستان متضرر نشود.

ارونوف که سه بازی فصل جاری سرخ‌ها در لیگ برتر را هم از دست داده است یکی از غایبان تیم در جدال با شمس آذر قزوین در ۵ آبان ماه خواهد بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج