۱۴۶۴۳۱۳
۱۲۴۵
۱۲۴۵
پ

ستاره‌ای که دبی را برای استقلال جهنم کرد

با ورود اندرسون تالیسکا به زمین شرایط مسابقه به شکل محسوسی به نفع النصر تغییر کرد. هافبک برزیلی النصر در دقیقه ۶۵ به جای آنجلو گابریل به زمین آمده و از همان بدو ورودش تبدیل به چهره شاخص زمین شد.

فوتبالی: دیدار تیم‌های استقلال و النصر عربستان در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا با برتری یک بر صفر النصر به پایان رسید. تک گل این بازی را آیمریک لاپورت در دقیقه ۸۱ و بعد از ریباند ضربه سر کریستیانو رونالدو توسط سید حسین حسینی وارد دروازه استقلال کرد.

ستاره‌ای که دبی را برای استقلال جهنم کرد

این نتیجه در حالی به دست آمد که خیلی از اهالی فوتبال و حتی بخشی قابل توجهی از طرفداران استقلال منتظر شکست با گل‌های بیشتری بودند. اما استقلال نمایش نسبتا قابل قبولی مقابل تیم پرستاره سعودی داشت و اگر از یکی دو فرصت خوبی که قبل از گل النصر به دست آورد بهتر استفاده می‌کرد می‌توانست نتیجه خوبی بگیرد.

نکته قابل توجه این بود که النصر علیرغم داشتن ستاره‌های بزرگ، در عمل نمی‌توانست فرصت‌های گل قابل توجهی روی دروازه استقلال ایجاد کند. این تیم البته در اغلب دقایق بازی صاحب توپ و میدان بود اما نمی‌توانست خطر قابل توجهی روی دروازه استقلال ایجاد کند.

اما در اواسط نیمه دوم و با ورود اندرسون تالیسکا به زمین شرایط مسابقه به شکل محسوسی به نفع النصر تغییر کرد. هافبک برزیلی النصر در دقیقه 65 به جای آنجلو گابریل به زمین آمده و از همان بدو ورودش تبدیل به چهره شاخص زمین شد.

تالیسکا علیرغم قد بلند و اندام تنومندی که دارد بسیار تکنیکی است و توانایی حفظ توپ بالایی دارد. او در این بازی بارها بر سر حفظ توپ با بازیکنان استقلال درگیر شد و تقریبا در همه این درگیری‌ها موفق عمل کرد. 

هافبک تنومند برزیلی بارها و بارها در فضاهای کوچک صاحب توپ شد و بعد از این که لحظاتی توپ را در اختیار خودش نگه داشت با پاس‌های عرضی دقیق، خودش و تیمش را از مخمصه نجات داد. او یکی دو بار هم با پاس‌های دقیق و اقدام به شوت دروازه استقلال را با خطر مواجه کرد.

تقریبا همه کسانی که این بازی را دیدند متوجه تغییر وضعیت مسابقه بعد از ورود آندرسون تالیسکا شدند. او از روی نیمکت به بازی آمد و باعث برتری قابل توجه تیمش در دقیقه 65 به بعد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج