۱۴۶۳۷۵۸
۳۴۴
۳۴۴
پ

پیکه درباره جدایی از شکیرا: دنیا دو روزه!

جرارد پیکه، کاپیتان سابق بارسلونا، بالاخره درباره جدایی از شکیرا صحبت کرد.

ورزش سه: جرارد پیکه با سی‌ان‌ان اسپانیا صحبت کرد تا در مورد لیگ پادشاهان توضیحات بیشتری بدهد، اما بازیکن سابق بارسلونا در مورد مسائل خصوصی‌‌تری صحبت کرد.

پیکه درباره جدایی از شکیرا: دنیا دو روزه!

بدون اشاره مستقیم به شکیرا، خبرنگار سی‌ان‌ان از پیکه در مورد خواننده کلمبیایی سوال کرد که دو سال پیش از او جدا شد.

خبرنگار گفت: "متأسفانه شما در اخبار خارج از ورزش هیاهوی زیادی داشتید، اما آیا احساس می‌کنید که همه آن مسائل تمام شده و فکر می‌کنید که بتوانید درباره آن صحبت کنید؟"

پیکه درباره جدایی از شکیرا: دنیا دو روزه!

پیکه پاسخ داد: "بله، من همیشه خیلی آرام بودم. منظورم این است که من دنیایی را که در آن زندگی می‌کنیم می‌شناسم، می‌دانم که همه دوست دارند در مورد هر چیزی نظر و دیدگاه خود را داشته باشند. رسانه‌ها در نهایت ماجرا را کنترل می‌کنند و به طور کلی هر کدام می‌گویند که چه چیزی را می‌خواهند بفروشند، اما در نهایت حقیقت، یا آنچه اتفاق می‌افتد اغلب به روشی که باید، گفته نمی‌شود.

من نمی‌توانم این را کنترل کنم. همیشه بر این باور بوده‌ام که بهترین چیز این است که در نهایت توسط عزیزانم احاطه شده‌ام. خانواده‌ام، دوستانم، افرادی که واقعاً من را می‌شناسند و می‌دانند چگونه هستم و چه کار می‌کنم، و همین به من آرامش زیادی می‌دهد.

پیکه درباره جدایی از شکیرا: دنیا دو روزه!

کاملاً درک می‌کنم که هر کسی می‌تواند دیدگاه خود را داشته باشد و بسیاری از افرادی که من را نمی‌شناسند، فکر می‌کنند که من چنین آدمی هستم. این آزادی بیان است، هرکسی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد.

من خیلی خوشحالم، اوقات خوبی را سپری می‌کنم، آرامش خوبی دارم. فکر می‌کنم زندگی‌ای که داشتم، این واقعیت که توانستم برای باشگاه رویایی‌ام بیش از 20 سال بازی کنم، داشتن دو فرزند فوق‌العاده، داشتن یک خانواده باورنکردنی، داشتن دوستانی که از دوران مدرسه حفظ کرده‌ام، باعث می‌شود هر روز صبح از خواب بیدار شوم و احساس بی‌نظیری داشته باشم. و یا همینکه لیگ پادشاهان را راه اندازی کردم. باید ببینم که آینده برای من چه خواهد داشت و از زندگی لذت می‌برم، چون در نهایت دنیا دو روز است و باید از آن لذت ببرم."

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج