۱۴۶۳۵۲۱
۱ نظر
۱۱۷۸
۱ نظر
۱۱۷۸
پ

کار بیرانوند و فکری به دادسرا کشید

دادستانی تهران علیه محمود فکری اعلام جرم کرد.

خبرگزاری ایسنا: در پی اظهارات محمود فکری سرمربی باشگاه مس شهر بابک، دادستانی تهران هفته گذشته علیه وی اعلام جرم کرده است، همچنین در مورد پرونده شکایت باشگاه فوتبال پرسپولیس از علیرضا بیرانوند تحقیقات در دادسرا آغاز شده و ادامه دارد.

کار بیرانوند و فکری به دادسرا کشید

در پی اظهارات بدون مستند برخی از چهره‌های ورزشی در مجامع خبری، دادستانی تهران به موضوع ورود کرده و در حال انجام تحقیقات در رابطه با ادعاهای مطرح شده از سوی این افراد است.

در همین راستا و در پی اظهارات محمود فکری سرمربی باشگاه فوتبال مس شهر بابک کرمان در رابطه با انتخاب سرمربی در باشگاه استقلال، دادستانی تهران هفته گذشته علیه وی اعلام جرم کرد.

همچنین در پی شکایت باشگاه پرسپولیس و اعضای وقت هیئت مدیره این باشگاه از علیرضا بیرانوند به اتهام افترا و نشر اکاذیب و ادعای پرداخت رشوه، تحقیقات در مورد این پرونده در دادسرای تهران آغاز شده و در حال انجام است.

کار بیرانوند و فکری به دادسرا کشید

گفتنی است، پس از پایان بازی تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان، علیرضا بیرانوند بازیکن سابق تیم پرسپولیس و بازیکن فعلی تیم تراکتورسازی تبریز با حضور در جمع خبرنگاران ادعا‌هایی را در مورد برخی از اعضای وقت هیئت مدیره تیم پرسپولیس مطرح کرد.

بعد از مطرح شدن این ادعاها، باشگاه پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه اقدام به شکایت از علیرضا بیرانوند کردند که پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • رضا

      بیراوند با پولی که داره خیلی راحت تبرئه میشه فکری محکوم میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج