۱۴۶۳۳۸۹
۱۹۷۵
۱۹۷۵
پ

سرمربی جدید استقلال خاطرات ساپینتو را زنده کرد!

یکی از جنجالی‌ترین ویدیوهای منتشرشده از سرمربی جدید استقلال، مربوط به مرحله گروهی فصل ۱۹/۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آفریقاست.

فوتبالی: یکی از جنجالی‌ترین ویدیوهای منتشرشده از سرمربی جدید استقلال، مربوط به مرحله گروهی فصل ۱۹/۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آفریقاست.

در روزهایی که برای اولین بار نام پیتسو موسیمانه به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال مطرح شده بود، ویدیویی از او در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد او در مصاحبه‌ای که بعد از سوت پایان بازی داشته، جلوی دوربین و در حضور خبرنگار، با یک فردی که خارج از قاب دوربین است، درگیری لفظی پیدا کرده و خبرنگاری که آنجا ایستاده، مشغول توضیح جزئیات درگیری است.

این ویدیو مربوط به دورانی است که سرمربی جدید استقلال هدایت تیم Mamelodi Sundowns را به عهده داشت و با این تیم در مرحله گروهی فصل 19/2018 لیگ قهرمانان آفریقا و در دیدار رفت، میزبان تیم ویداد کازابلانکای مراکش بود. دیداری که 19 ژانویه 2019 – 29 دی سال 97 – در ورزشگاه لوکاس موریپه در شهر پرتوریای آفریقای جنوبی برگزار شد و اگرچه با برتری شاگردان موسیمانه همراه بود اما او در پایان بازی شدیدا از تیم رقیب به خاطر تحت فشار قرار دادن داور مسابقه انتقاد کرد. ویدئویی که هواداران استقلال را به یاد حرکات پرخاشگرانه ساپینتو می‌اندازد.

موسیمانه درباره دلیل عصبانیتش گفته بود:" این اولین باری بود که می‌دیدم داور و کمکش برای آوردن توپ به داخل زمین، از زمین بیرون می‌رفتند و این موضوع به خاطر فشاری بود که از سوی نیمکت تیم رقیب احساس می‌کردند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج