۱۴۶۲۹۹۳
۴۲۴
۴۲۴
پ

استقلال با ۷ غایب به مصاف ذوب‌آهن می‌رود

مروری بر ترکیب استقلال در آخرین دیدار این تیم رو مقابل ذوب آهن مشخص می‌کند که چند نفر از بازیکنان آبی‌پوش در دیدار امروز این تیم را همراهی نخواهند کرد.

خبرورزشی: تیم استقلال در آخرین رویارویی مقابل ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر گذشته مقابل این تیم با پیروزی دو بر یک زمین مسابقه را ترک کرد.

این دیدار که در تاریخ هفدهم اردیبهشت سال جاری برگزار شد در آستانه رسیدن استقلال به پایان فصل گذشته امیدواری‌های جواد نکونام سرمربی وقت تیم و شاگردانش برای قهرمانی را بیشتر کرد.

استقلال با ۷ غایب به مصاف ذوب‌آهن می‌رود

تیم استقلال در آن دیدار با ترکیب: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند (۸۶- پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (۴۲-میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۷۷- آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (۸۶- امید حامدی‌فر)، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی (۸۶- جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند، به میدان رفت که از آن جمع ۱۶ نفره که در آن تاریخ برای استقلال به میدان رفتند حالا ۵ نفر در دیدار امشب استقلال را همراهی نخواهند کرد.

از این پنج نفر روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی بازیکنان حال حاضر تیم استقلال به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیستند و صالح حردانی، پیمان بابایی، میلاد فخرالدینی، امید حامدی‌فر و جعفر سلمانی نیز نفراتی هستند که در پایان فصل گذشته لیگ برتر از جمع آبی پوشان استقلال جدا شدند.

ناگفته نماند؛ دیدار امروز تیم‌های استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه شهر قدس از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج