۱۴۶۲۶۶۶
۱۵۶۴
۱۵۶۴
پ

پرسپولیس در آستانه یک پوست‌اندازی اساسی!

رضا درویش بدون شک روزهای بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت. اگر می‌خواهید دلیل این اتفاق را بدانید کافی است نیم نگاهی به مدت قرارداد بازیکنان پرسپولیس داشته باشید.

فرهیختگان: رضا درویش بدون شک روزهای بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت. اگر می‌خواهید دلیل این اتفاق را بدانید کافی است نیم نگاهی به مدت قرارداد بازیکنان پرسپولیس داشته باشید.

پرسپولیس در آستانه یک پوست‌اندازی اساسی!

قراردادهایی که نشان می‌دهد ۱۴ سرخپوش در پایان لیگ بیست و چهارم بازیکن آزاد خواهند شد. گئورگی گولسیانی، ایوب‌العملود، حسین کنعانی، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری، مسعود ریگی، سروش رفیعی، امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، سعید صادقی، لوکاس ژوائو و عیسی آل کثیر و اوستون اورونوف بازیکنانی هستند که تنها تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارند.

 نکته جالب اینکه از بین این نفرات تنها ستاره ازبک پرسپولیس بازیکن جوان محسوب می‌شود و باقی نفرات بالای ۳۰ سال سن دارند. از بین بازیکنان باتجربه این فهرست امیری علیرغم سن بالایش عملکردی فراتر از انتظارت داشته و یکی از مهره‌های کلیدی تیم محسوب می‌شود. سروش رفیعی آن طور که باید انتظارات را برآورده نکرده و خروج صادقی و آل کثیر هم دور از انتظار نخواهد بود. 

پورعلی‌گنجی نیز به تازگی از بند مصدومیت رها شده و بعید است که باشگاه برای تمدید قرارداد با او اقدامی نکند و امید عالیشاه هم به عنوان کاپیتان جایگاه ویژه‌ای در بین هواداران پرسپولیس دارد. به علاوه عملکرد چند نفر از این بازیکنان در ادامه فصل قطعا در آینده آن‌‌ها در جمع سرخپوشان تاثیرگذار است‌. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که به جز حفظ چند بازیکن، پروژه جوانگرایی و پوست‌اندازی اجتناب‌ناپذیری پیش‌روی پرسپولیسی‌ها باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج