۱۴۶۲۳۴۳
۲ نظر
۸۷۳
۲ نظر
۸۷۳
پ

هواداران استقلال تقاضای صبر ایوب کردند!

نیمکت استقلال پس از جدایی نکونام از این تیم همچنان بلاتکلیف است

برترین‌ها: نیمکت استقلال پس از جدایی نکونام از این تیم همچنان بلاتکلیف است. البته در حال حاضر سکان هدایت آبی‌پوشان پایتخت به صورت موقت در اختیار سهراب بختیاری‌زاده قرار دارد اما با این وجود، هواداران استقلال چشم‌انتظار معارفه رسمی سرمربی جدید تیمشان هستند. در طول ۲ هفته‌ای که نکونام از هدایت خود کناره‌گیری کرده، مدیران باشگاه استقلال با چهره‌های مختلف وارد مذاکره شدند اما با این وجود، همچنان خبری از انتخاب سرمربی جدید استقلال نیست.

هواداران استقلال تقاضای صبر ایوب کردند!

هواداران آبی‌پوش امیدشان به این بود که وضعیت نیمکت تیم‌شان در ایام تعطیلات فیفادی تعیین‌تکلیف شود اما با وجود آنکه فردا پنجره فیفادی بسته خواهد شد و مجدداً مسابقات باشگاهی به راه می‌افتد، همچنان خبری از انتخاب سرمربی جدید استقلال نیست و هر روز نام‌های جدیدی اطراف این باشگاه شنیده می‌شود که پس از چندی یا حضورشان روی نیمکت آبی‌پوشان منتفی می‌شود یا با اعلام مدیران تکذیب می‌شوند. به نظر می‌رسد صبر هواداران این تیم در حال تمام شدن است زیرا آن‌ها پیوسته در فضای مجازی در حال انتقاد و اظهار نگرانی هستند.

یکی از هواداران استقلال نوشت: با وجود مدیران چند سال اخیر و بلاهایی که سر استقلال اومد، خدا باید به ما استقلالی‌ها صبر ایوب می‌داد! 

سمانه در واکنش به اوضاع نابسامان استقلال نوشت: یه روز دیگه که صبح قراره گزینه امیدوارکننده به استقلال لینک شه تا شب تکذیب شه شروع شد
-یه مصاحبه از بازیکن سابق که ال میکنم بل میکنم
-دهن‌کجی پیشکسوتی نادان به هوادار با تاکید به مربی ایرانی
-حاشیه جدید واسه رامین یا مهرداد یا هر دو

سینا عقیده دارد: ‏با اختیار تام و قدرتی که از سمت هلدینگ به شهریاری داده شده عملا چیزی به اسم مجمع، هیئت مدیره، مدیرعامل و... نداریم.
حتی اگه بالفرض بهترین مدیر و مربی بیان استقلال بازم معلوم نیست با وجود ایشون حاشیه امنیت داشته باشند.
قدرت شهریاری از همه بیشتره و برداشتنش هم راحت نیست ولی شدنیه.

بهروز در اعتراض به شرایط چند سال اخیر استقلال می‌گوید: چطوریه که هر مدیری رو بالا سر استقلال می‌گذارند با همون روش قبلیا همون بلا رو سر باشگاه میاره و بعدش هم بدون پاسخگویی عوض میشه؟ مگه میشه همان سناریوی  آذر 1398 رو سال 1403 هم توی باشگاه پیاده کنند و هیچ مسئولی محاکمه نشه؟

یکی از کانال‌های هواداری استقلال نوشت: مدیران استقلال نمیتونن تقصیرات رو بندازن گردن بقیه مسائل و خودشون رو کنار بکشند.
حداقل از هفته سوم رقابتها تا امروز چهل روز وقت داشتید و شرایط منطقه هم به این شکل نبود ولی خب شما تمام تخم مرغها رو در سبد مربی ایرانی گذاشتید و زمان رو از دست دادید.
مقصر تمام این اتفاقات شما هستید و الان وظیفه دارید یا بهترین گزینه رو انتخاب کنید و یا هر چه سریعتر استعفا بدید چون استقلال در این مدت حتی اگه بدون مدیر هم بود عملکردی بدتر از این نداشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • کیسه‌های ۶تایی آسیا

    • ناشناس

      چقد بی چشم رو هستن اين کیسه‌ کشا اندازه‌ سه‌ تيم واسشون بازيکن گرفته‌ شهریاری چکار می‌کرده ديگه مربی تون چيزی بارش نبود ک بتونه بازی بگيره ازشون
      واس انتخاب مربی پرسپولیس بیشتر زمان برد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج