۱۴۶۲۱۸۱
۶۵۲
۶۵۲
پ

وسط مراسم عروسی گاریدو تماس گرفت تا پرسپولیسی شوم

العملود به سابقه همکاری خود با کارلوس گاریدو اشاره کرد و گفت: «تجربه قبلی من با آقای گاریدو و جدیت او در کار، یکی از دلایل اصلی قبول سریع این پیشنهاد بود.»

 همشهری آنلاین: ایوب العملود دیشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود، او که به تازگی داماد شده در مورد پیوستنش به پرسپولیس گفت: زمانی که در آستانه‌ی ازدواج بودم پیشنهاد پرسپولیس به دستم رسید، تصمیمم را گرفته بودم و بعد از ازدواجم با پرسپولیس قرارداد بستم.

وسط مراسم عروسی گاریدو تماس گرفت تا پرسپولیسی شوم

او گفت: «وقتی آقای گاریدو با من تماس گرفت و از من دعوت کرد تا به پرسپولیس بپیوندم من در پی مراسم ازدواجم بودم، اما بدون تردید این پیشنهاد را پذیرفتم و اکنون بسیار خوشحال هستم که در این تیم حضور دارم.»

العملود به سابقه همکاری خود با کارلوس گاریدو اشاره کرد و افزود: «تجربه قبلی من با آقای گاریدو و جدیت او در کار، یکی از دلایل اصلی قبول سریع این پیشنهاد بود.»

او همچنین درباره عملکرد تیم ملی مراکش در جام جهانی گذشته اظهار داشت: «در جام جهانی گذشته عملکرد خوبی داشتیم. بازی ایران - مراکش را با دوستانم تماشا کردم و متأسفانه روی یک اشتباه فردی گل خوردیم.»

این بازیکن به تاثیر هروه رنار بر فوتبال مراکش اشاره کرد و گفت: «هروه رنار تاثیر بزرگی روی فوتبال مراکش گذاشته بود. در جام جهانی گذشته، دو ماه قبل از مسابقات سرمربی عوض شد و ما به رکراکی اعتماد زیادی داشتیم.»

العملود درباره تجربه حضورش در تیم ملی نیز گفت: «در اولین بازی ملی‌ام همراه با اشرف حکیمی در ترکیب اصلی بودم، اما در پست دفاع چپ بازی کردم. برای تیم ملی، آماده بازی در هر پستی هستم و به بازی در دفاع چپ عادت دارم. افتخار می‌کنم که بازیکنان بزرگی در پست‌های من حضور دارند.»

این بازیکن مراکشی از رابطه‌اش با بازیکنان پرسپولیس گفت: «با پورعلی‌گنجی، کنعانی‌زادگان و آل‌کثیر به زبان عربی صحبت می‌کنم. میلاد محمدی را خیلی دوست دارم؛ او انسان بامزه و دوست‌داشتنی‌ای است.»

او همچنین از استقبال گرم بازیکنان پرسپولیس از خود ابراز خوشحالی کرد و گفت: «از استقبال بازیکنان پرسپولیس واقعا تعجب کردم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج