۱۴۶۲۱۴۶
۱۳۶
۱۳۶
پ

اقدام جذاب ژرمن‌ها برای چند اسطوره‌ در استادیوم

هواداران تیم ملی آلمان در بازی مقابل هلند از مانوئل نویر، ایلکای گوندوگان و توماس مولر که اخیراً از بازی‌های ملی خداحافظی کرده‌اند، تقدیر کردند.

ورزش سه: هواداران تیم ملی آلمان در بازی مقابل هلند از مانوئل نویر، ایلکای گوندوگان و توماس مولر که اخیراً از بازی‌های ملی خداحافظی کرده‌اند، تقدیر کردند.

 بازی برابر هلند علاوه‌بر حساسیت آن، برای هواداران مانشافت تفاوت بزرگی نسبت به دیگر بازی‌های این تیم دارد. چرا که آنها از ستاره‌های سابق که پس از یورو ۲۰۲۴ از تیم ملی خداحافظی کرده بودند، تقدیر کردند.

 ایلکای گوندوگان، مانوئل نویر، توماس مولر و تونی کروس، همگی پس از شرکت در مسابقات یورو ۲۰۲۴ با تیم ملی، تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفتند.

در همان زمان پیشنهاد داده شد که در یکی از بازی‌های خانگی تیم ملی، برای این ۴ بازیکن مراسم خداحافظی گرفته شود و هواداران از آنها تقدیر کنند.

پس از صحبت در این مورد، بازی مقابل هلند در خانه، برای این اتفاق انتخاب شد. با این حال تونی کروس به دلیل مسائل مربوط به آکادمی‌اش در مادرید نتوانست در این بازی حاضر شود اما گوندوگان، نویر و مولر برای این بازی بر روی سکوها حضور دارند.

در ابتدای دیدار بود که هواداران با طرح زیبایی که روی آن نوشته شده بود «افسانه‌ها» از تلاش‌های این بازیکنان در طول سالیان گذشته برای تیم ملی، تقدیر کردند.

اقدام جذاب ژرمن‌ها برای چند اسطوره‌ در استادیوم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج